Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBeránek, Ladislav
dc.contributor.authorChuchlová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:42Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:42Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7209
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce s názvem: "Implementační analýza edukačního portálu se zaměřením na jeho monetizaci", je vytvoření strategie, která byla použita pro nový edukační portál a následně jeho zpeněžení. Portál bude určen primárně pro vysokoškolské studenty. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy spojené s problematikou portálů, monetizace obsahu na internetu a výdaje na provoz internetových stránek. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, s cílovou skupinou vysokoškolských studentů, které určuje mimo jiné také největší konkurenty projektu. Konkurenti jsou zanalyzováni a jsou porovnány jejich služby a přínosy studentům. Po vyhodnocení dotazníkového šetření je navržena nová strategie, kterou by se nový studentský portál ubíral.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPortálycze
dc.subjectmonetizace webového obsahucze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectvýukové materiálycze
dc.subjectPortalseng
dc.subjectweb content monetizationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational materialseng
dc.titleImplementační analýza edukačního portálu se zaměřením na jeho monetizacicze
dc.title.alternativeThe Implementation Analysis of the Educational Portal with a Focus on Its Monetizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36836
dc.description.abstract-translatedThe subject of the diploma thesis titled, "The Implementation Analysis of the Educational Portal with a Focus on Its Monetization" is the creation of a strategy that could be used for a new educational portal and subsequently its monetization. Primarily, the portal will be designed for university students. The theoretical part is focused on basic terms associated with issues of portals, web content monetization and operational expenses for running a website. In the practical part, there is a questionnaire survey, with the target audience being university students. Besides other things, this questionnaire survey also identifies the biggest competitors of the project. The competitors are analysed and their services and contributions to students are compared. After processing the questionnaire survey, a different strategy for a new educational portal is designed.eng
dc.date.accepted2015-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam