Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorVeselá, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-25T06:49:55Z
dc.date.available2021-11-25T06:49:55Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7231
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je analýza FSC produkce na českém trhu, a to jak z pohledu spotřebitelů, tak z pohledu firem. Práce se dále zaměřuje, na vymezení základních pravidel udržitelného lesního hospodaření a jejich vývoje, fungování organizace FSC ve světě i České republice, na celkový postoj českých spotřebitelů k ekologicky šetrným produktům i produktům šetrného lesního hospodaření, dále na certifikované subjekty, zvláště pak na výrobce a prodejce zahradního nábytku. Nechybí ani komparace s druhým certifikačním systémem fungujícím v České republice systémem PEFC.cze
dc.format155 s., 26 s. příloh.
dc.format155 s., 26 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFSCcze
dc.subjectPEFCcze
dc.subjectdřevocze
dc.subjectdřevěné produktycze
dc.subjectnábytekcze
dc.subjectcertifikacecze
dc.subjectudržitelný rozvojcze
dc.subjectživotní prostředícze
dc.subjectodpovědné lesní hospodařenícze
dc.subjectspotřebitelský řetězec.cze
dc.subjectForest Stewardship Councileng
dc.subjectProgramme for the Endorsement of Forest Certificationeng
dc.subjectwoodeng
dc.subjectwood-based productseng
dc.subjectfurnitureeng
dc.subjectcertificateeng
dc.subjectsustainable developmenteng
dc.subjectenvironmenteng
dc.subjectresponsibilityeng
dc.subjectforest managementeng
dc.subjectchain of custody.eng
dc.titleFSC produkce na českém trhucze
dc.title.alternativeFSC production on the Czech marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37087
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis was to analyze the current effects of FSC production on the Czech market. The analysis of certified products in the Czech Republic was performed from the perspective of consumers and companies. The first step was a short consumer survey, which was distributed among respondents in electronic and paper versions. The main objective of this research was to measure awareness of FSC logo and its effects in the consumer choice process. The second part of this research was dedicated to companies producing or selling certified furniture. The field research was conducted among selected stores situated in České Budějovice.eng
dc.date.accepted2015-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam