Zhodnocení kvality služeb cestovního ruchu ve vybrané lokalitě
Abstrakt
Diplomová práce se věnuje problematice služeb cestovního ruchu. Hlavním cílem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb cestovního ruchu v lokalitě Hluboká nad Vltavou. V teoretické práci jsou definovány pojmy spojené s oblastí cestovního ruchu jako například cestovní ruch, služby, marketingový mix, kvalita a nástroje strategického marketingového prostředí. V praktické části je provedena podrobná analýza ubytovacích, stravovacích, kulturních, sportovních, sportovně relaxačních a doplňkových služeb cestovního ruchu. Dále jsou zde zhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit spokojenost účastníků cestovního ruchu s kvalitou, úrovní a rozsahem poskytovaných služeb v lokalitě, ale i s kulturním a sportovním vyžitím v lokalitě. Pozornost byla v tomto směru zaměřena jak na tuzemského, tak na zahraničního účastníka cestovního ruchu. Na základě získaných informací a výsledků marketingového výzkumu jsou v poslední části uvedena vhodná návrhová řešení.