Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorČmuchová, Karolína
dc.date.accessioned2021-11-25T06:50:17Z
dc.date.available2021-11-25T06:50:17Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7264
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu zvyklosti a typické chování zákazníků na trhu s pekařským sortimentem a následně vytvořit návrh inovace marketingového mixu vybrané firmy. První krok pro vypracování závěrečné práce spočíval ve studiu odborné literatury, která souvisela s danou problematikou. Následující krok se zakládal na tvorbě praktické části, ve které došlo prvně k představení zvolené společnosti Adélka, a.s., pokračující realizací marketingového výzkumu metodou osobního dotazování. Výsledky marketingového výzkumu charakterizovaly spotřební chování dotazovaných zákazníků a rozdíly v tomto chování v jednotlivých provozovnách. Doporučení a inovace marketingového mixu zvolené firmy se vztahovaly k jednomu nástroji-produktu.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectspotřební chovánícze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjecttrh s pekařskými výrobkycze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarket of bakery productseng
dc.titleSpotřební chování na trhu s pekařskými výrobkycze
dc.title.alternativeConsumer behavior in the market of bakery productseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag38152
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis was to determine the habits and the typical behavior of the customers in the market for the bakery assortment through a marketing research. The results of the research serve to make a proposal of the innovation of the marketing mix of the selected company. The first step for the writing of this thesis was founded in the literature related with the topic. The next step was the practical part included presentation of the selected company Adélka, Inc. following by the marketing research by the method of the personal questioning. The results of the research characterized a consumer behavior of the respondents and the differences in the behavior of the individual stores. The recommendations and innovations related to the only one instrument of the marketing mix-the product.eng
dc.date.accepted2015-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam