Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorSedláková, Žaneta
dc.date.accessioned2021-11-25T06:50:19Z
dc.date.available2021-11-25T06:50:19Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7266
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení pro zlepšení současného stavu.cze
dc.format74 s. + 5 s. příloh
dc.format74 s. + 5 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpotřební chovánícze
dc.subjectvýzkum spotřebního chovánícze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectmobilní telefoncze
dc.subjectchytrý telefoncze
dc.subjectConsumer behavioureng
dc.subjectconsumer behaviour researcheng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectmobile phoneeng
dc.subjectSmartphoneeng
dc.titleSpotřební chování na trhu s elektronikoucze
dc.title.alternativeConsumer behavior on the electronics marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag38160
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to do consumer behaviour research on the electronics market. This thesis is specialized on the mobile phone market. According to the results of consumer research were proposed the recommendations for improving the current situation. These were made by O2 Czech Republic.eng
dc.date.accepted2015-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam