Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorReifová, Sabina
dc.date.accessioned2021-11-25T12:42:47Z
dc.date.available2021-11-25T12:42:47Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-01-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7530
dc.description.abstractZáměrem práce je definovat profesní etiketu z pohledu podnikatelského prostředí dvou zemí České republiky a Španělska. Z hlediska zkoumané problematiky se autorka zaměřila na možnosti komunikace verbální - osobní, telefonickou, písemný styk a neverbální formy. Komunikace je klíčovým jevem ovlivňujícím obchodní styk mezi manažery. Proto autorka považuje komunikaci za jeden z nejpodstatnějších rysů, z něhož lze vnímat pravidla etikety a následně je zhodnocovat. Popsala, jaká mají být formální pravidla při jejich používání, vytyčila pozitivní a negativní stránku každé z nich a poukázala na drobné nuance v chápání a užívání pravidel komunikace podnikatelů v mentálně odlišných státech V závěru práce autorka komparačně analyzovala jednotlivé mentální projevy obou národností,které se promítají do podnikatelského interkulturního střetu.cze
dc.format94 s., 36 s. obr. příloh
dc.format94 s., 36 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: etiketacze
dc.subjectprofesní etiketacze
dc.subjectpodnikatelská etiketacze
dc.subjectpodnikatelcze
dc.subjectKey words: etiquetteeng
dc.subjectprofessional etiquetteeng
dc.subjectbusiness etiquetteeng
dc.subjectbusinessmaneng
dc.titleProfesní etiketa v obchodním stykucze
dc.title.alternativeProfessional etiquette in business contactseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12583
dc.description.abstract-translatedThe goal of this work is to define the professional etiquette from the perspective of business enterprise of two countries the Czech Republic and Spain. In term of surveyed task, the author focused specifically on the communication alternatives verbal - personal, telephonic, written and non - verbal forms. Communication serves as a key phenomenon affecting commercial contact between managers. Therefore, the author considers communication as one of the most essential aspects from which the etiquette rules can be perceptible and consequently judged. She described what are the formal rules while using each of the communicative method, marked out their positive and negative features and pointed out to the tiny divergences in understanding and applying of communication rules by the businessmen in mentally distinguished countries. In the final part of her work, the author compared analytically particular mental manifestations of each nationality, which project to the businessmen´s intercultural interference.eng
dc.date.accepted2010-02-08
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePešková, Jana
dc.description.defenceDiplomantka odpověděla na připomínky z posudků. Komise konstatovala, že práce splnila stanovený cíl pouze částečně. Diskuse byla soustředěna rovněž na další možnosti rozpracování daného tématu.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam