dc.contributor.advisor | Bůžek, Václav | |
dc.contributor.author | Kindlmann, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T12:42:53Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T12:42:53Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-07-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7549 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je poznání rozdílných motivů symbolické výzdoby zámku Kratochvíle. Analýza figurálních štukových scén ve Zlatém sále povede ke srovnání s vnitřním světem renesančního šlechtice. Interpretace symbolických motivů z římských dějin podle Tita Livia pomůže s porozuměním sebeprezentace Viléma z Rožmberka. | cze |
dc.format | 189 s. (242 000 znaků) | |
dc.format | 189 s. (242 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zámek | cze |
dc.subject | letohrádek | cze |
dc.subject | Kratochvíle | cze |
dc.subject | sebeprezentace | cze |
dc.subject | římské motivy | cze |
dc.subject | renesance | cze |
dc.subject | Vilém z Rožmberka | cze |
dc.subject | Jost Amman | cze |
dc.subject | Antonio Melana | cze |
dc.subject | Titus Livius | cze |
dc.subject | ikonografie. | cze |
dc.subject | castle | eng |
dc.subject | villa | eng |
dc.subject | Kratochvíle | eng |
dc.subject | self-presentation | eng |
dc.subject | roman motifs | eng |
dc.subject | renaissance | eng |
dc.subject | Wilhelm von Rosenberg | eng |
dc.subject | Jost Amman | eng |
dc.subject | Antonio Melana | eng |
dc.subject | Livy | eng |
dc.subject | iconography. | eng |
dc.title | Římské motivy v sebeprezentaci renesančního velmože. Symbolická výzdoba ve Zlatém sále letohrádku Kratochvíle | cze |
dc.title.alternative | Roman motifs in the self-presentation of the renaissance nobleman. Symbolic decorations in the Golden Hall of the villa Kratochvíle | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 14210 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is recognition of the various ideas of the symbolic decorations of the Kratochvíle château. The analysis of the figural stucco scenes in the Golden Hall is compared to the inner world of the renaissance nobleman. The interpretation of the symbolic emblems based on the Livy's History of Rome helps with the understandings of the self-presentation of Wilhelm von Rosenberg. | eng |
dc.date.accepted | 2010-09-07 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Historie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Historické vědy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Smíšek, Rostislav | |