Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorBartoková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-25T12:43:03Z
dc.date.available2021-11-25T12:43:03Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7580
dc.description.abstractJazyk reklamy pro pragmatické účely využívá celou škálu stylistických prostředků, které i přes módní aktualizace projevují stejnou podstatu. Cílem bakalářské práce je proto postihnout charakteristiku španělského jazyka používaného v tištěné reklamě z hlediska využití různých stylistických prostředků na základě analýzy aktuálních reklamních sloganů. Po teoretickém úvodu pojednávajícím z lingvistického hlediska o figurách sémantických, syntaktických a fonetických na jedné straně, a o specifických prvcích jazyka reklamy na straně druhé. Autorka provede analýzu sesbíraného materiálu (reklamy opatřené textem).cze
dc.format80
dc.format80
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsémantickécze
dc.subjectsyntaktickécze
dc.subjectfonetické figurycze
dc.subjectsemanticeng
dc.subjectsyntacticeng
dc.subjectphonetic figureseng
dc.titleŠpanělský jazyk v tištěné reklamě: stylistické prostředkycze
dc.title.alternativeSpanish Language in Printed Advertising: Stylistic Meanseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag16273
dc.description.abstract-translatedThe language of advertising for pragmatic purposes uses a lot of stylistic devices, which, in spite of the modern update, exert still the same principle. The aim of this bachelor thesis is thus to describe the characteristics of Spanish language used in printed advertisement in term of usage of various stylistic devices on the basis of analysis of current catch words. The theoretical introduction from the linguistic point of view deals on the one hand with semantic, syntactic and phonetic figures and on the other hand with the specific features of the language of advertising. The thesis itself deals with author's analysis of gathered materials (advertisements provided with text).eng
dc.date.accepted2010-06-28
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePešková, Jana
dc.description.defenceAutorka seznámila komisi s postupem práce a jejími výsledky. Vyjádřila se k připomínkám z posudků vedoucí práce i oponentky. Komise konstatovala, že se autorka snažila o velmi široký záběr, nicméně právě tato šíře záběru byla v konkrétních analýzách nad její síly.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam