Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorDrvotová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-25T13:47:52Z
dc.date.available2021-11-25T13:47:52Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7692
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je porovnat nástroje marketingové komunikace, jaké používá firma v Čechách a ve Francii.\\ První část práce obsahuje teoretický výklad zpracovaný na základě prostudované literatury.\\ V další části práce se věnuji představení vybraných firem a jejích nástrojů marketingové komunikace.\\ Poslední část práce předkládá porovnávání jednotlivých nástrojů marketingové komunikace obou firem.\\ V závěru je shrnuta celá práce, především potom dosažené výsledky, kterých jsem během komparace dosáhla.\\cze
dc.format68 s. (94 394 znaků)
dc.format68 s. (94 394 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnástroje marketingové komunikacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjecttools of marketing communicationeng
dc.titlePorovnání marketingové kampaně v Čechách a ve Franciicze
dc.title.alternativeComparison of marketing campaign in Czech Republic and in Franceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20562
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this bachelor thesis is to compare the marketing tools of marketing communication, which are used by the company in the Czech Republic and in France.\\ The first part includes interpretation of theoretical terms based on the review of the special literature.\\ The next section is devoted to introduction of selected companies and their tools of marketing communication.\\ The last part presents the comparison of the communication mix of both companies.\\ The conclusion summarizes the whole work, especially the results I have achieved during this comparison.\\eng
dc.date.accepted2011-06-27
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFrancouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrů, Ivo
dc.description.defenceStudentka prokázala rozsáhlé znalosti z oboru, na otázky k obhajobě odpověděla výborně. Celková orientace v problematice je u studentky na vysoké úrovni.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam