• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Filozofická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Filozofická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingová kampaň Josého Cury

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.052Mb)
    Posudek vedoucího práce (385.1Kb)
    Posudek oponenta práce (451.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (213.0Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Husárová, Iva
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou kampaň ke koncertu Josého Cury v rámci 19. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov (MHF Český Krumlov) a kulturní marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se specializuje na kulturní marketing a vychází z poznatků odborné literatury a informací čerpaných z internetových zdrojů. Praktická část se věnuje tvorbě marketingové kampaně ke koncertu Josého Cury a čerpá data z reálné kampaně, jenž byla tvořena pro 19. ročník Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7796
    Kolekce
    • Filozofická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV