Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHalamová, Martina
dc.contributor.authorSvoboda, Marek
dc.date.accessioned2021-11-25T14:00:53Z
dc.date.available2021-11-25T14:00:53Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7883
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na čtenářskou recepci básnických próz Hrad smrti a Tanec smrti Jakuba Demla z hlediska kostnické školy recepční estetiky. Teoreticky se opírá především o texty německého literárního teoretika Wolfganga Isera. Analýza děl, zvažovaná v kontextu literárního expresionismu, je založena především na Iserově pojetí prázdných míst, která čtenářovi umožňují propojovat jednotlivé perspektivy textu skrze vypravěče, postav, děje a fiktivního čtenáře ?vepsaného? v textu. Nedourčeností v textu vzniká nutnost dále určovat jeho jednotlivé aspekty a tento úkol je ponechán na čtenáři.cze
dc.format63 s. (123 686 znaků)
dc.format63 s. (123 686 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectJakub Demlcze
dc.subjectHrad smrticze
dc.subjectTanec smrticze
dc.subjectWolfgang Isercze
dc.subjectHans Robert Jausscze
dc.subjectkostnická škola recepční estetikycze
dc.subjectmísta nedourčenosticze
dc.subjectčtenářská recepcecze
dc.subjectproces čtenícze
dc.subjectexpresionismuscze
dc.subjectJakub Demleng
dc.subjectHrad smrtieng
dc.subjectTanec smrtieng
dc.subjectWolfgang Isereng
dc.subjectHans Robert Jausseng
dc.subjectConstance school of reception aestheticseng
dc.subjectempty spaceseng
dc.subjectreader-response criticismeng
dc.subjectthe act of readingeng
dc.subjectexpresionismeng
dc.titleRecepce Demlových básnických próz Hrad smrti a Tanec smrticze
dc.title.alternativeReception of Deml´s prose poetry Hrad smrti and Tanec smrtieng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27310
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the readers' reception of Jakub Deml's works of poetical prose, specifically Hrad smrti and Tanec smrti from the perspective of Constance school of reception aesthetics. The theory is based mainly on the texts of German literary theorist Wolfgang Iser. The analysis of Deml's work is considered in the context of literary expressionism and is based mainly on Iser's take on empty spaces that enable the reader to connect the different perspectives in the text through the narrator, characters, story and a fictional reader "written in" the text. Unambiguity in the text creates a need to further specify its different aspects and this task is left to the reader.eng
dc.date.accepted2012-09-04
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBohemistikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBauer, Michal
dc.description.defenceStudent představil téma cíl své bakalářské práce. Zdůvodnil zvolenou metodologii. V diskusi nad posudky zdárně reagoval a zodpověděl otázky komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam