Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorKopecká, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-25T14:01:10Z
dc.date.available2021-11-25T14:01:10Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7906
dc.description.abstractKaždá firma má svůj soubor hodnot, norem a vzorů jednání, které určují způsob a chování zaměstnanců, jejich vztahy uvnitř sociálního systému organizace i vztahy navenek. Podniková kultura ovlivňuje styl práce každého pracovníka v rámci firmy, ale i jeho chování na veřejnosti, a říká, jak podnik zamýšlí podnikat a často i jak odráží uznání sociální odpovědnosti. Díky globalizaci, existuje na našem území mnoho podniků, kde pracují lidé různých národností. Teoretická část práce se proto zaměřuje na prolínání národní a podnikové kultury a obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti podnikové kultury a interkulturního managementu. Cílem bakalářské práce je analyzovat podnikovou kulturu ve vybraném mezinárodním podniku a navrhnout možná řešení pro zlepšení současného stavu.cze
dc.format86 s. (88 747 znaků bez mezer)
dc.format86 s. (88 747 znaků bez mezer)
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKulturacze
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectinterkulturní managementcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectinterkulturní komunikacecze
dc.subjectCultureeng
dc.subjectcompany cultureeng
dc.subjectintercultural managementeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectintercultural communicationeng
dc.titlePodnikání v kontextu různých národních kulturcze
dc.title.alternativeEntrepreneurship in the context of different national cultureseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27376
dc.description.abstract-translatedEach company has its set of values, norms and behavioural patterns that determine the manners of its employees, their relationships within the social structure of the organization, as well as the company?s public relations. The company culture influences the style of work of every employee in the firm and consequently their behaviour in the public. It reveals the way the entrepreneurs want to do their business and often shows how much or in what way they acknowledge social responsibility. Due to globalization, there are many multinational companies in our country. The theoretical part of the thesis thus focuses on the combination of company and national cultures at a workplace; furthermore it contains a summary of some of the main literature on the subject of company culture and intercultural management. The aim of the bachelor thesis is to analyze the company culture of a chosen international firm and to propose solutions for some improvements to the current situation in the company.eng
dc.date.accepted2012-06-28
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEvropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící zeměcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBřezinová, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam