Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPešek, Ondřej
dc.contributor.authorKratochvílová, Eliška
dc.date.accessioned2021-11-25T14:10:40Z
dc.date.available2021-11-25T14:10:40Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/7995
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou Jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze v letech 1992-2011. Jejich metody, skladba a marketing. První část práce je teoretická a je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole představuji Francouzský institut v Praze, uvedu stručně jeho historii, organizaci a jazykové kurzy. Druhá kapitola se věnuje jednotlivým Francouzským aliancím v České republice a jejich historii, organizaci a popisu jazykových kurzů. Třetí kapitola pojednává o teorii marketingové komunikace. Ve druhé části práce porovnávám jazykové kurzy Francouzského institutu v Praze a Francouzských aliancí v České republice z hlediska nabídky kurzů, počtu lektorů a studentů, ceny kurzů a marketingové komunikace. Závěr práce vyhodnocuje výsledky jednotlivých komparací a přináší možná vylepšení jednotlivým organizacím.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFrancouzský institut v Prazecze
dc.subjectFrancouzské aliance v České republicecze
dc.subjectjazykové kurzycze
dc.subjectkomparacecze
dc.subjectFrench Institute in Pragueeng
dc.subjectFrench Alliances in the Czech Republiceng
dc.subjectlanguage courseseng
dc.subjectcomparisoneng
dc.titleJazykové kurzy Francouzského institutu v Praze 1992-2011. Metody, skladba, marketing.cze
dc.title.alternativeLanguage Courses of the French Institute of Prague.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25105
dc.description.abstract-translatedThe theme of my work are language courses of French Institute in Prague from 1992 to 2011. Their methods, formulation and marketing. The first part is theoretical and is divided into three chapters. The first chapter introduces the French Institute in Prague and there is summary of its history, organization and language courses. The second chapter is devoted to each French alliances in the Czech Republic and their history, organization and description of courses. The third chapter deals with the theory of marketing communications. In the second part I compare language courses of French Institute and the French Alliances in the Czech Republic in terms of the courses, the number of teachers and students, course prices and marketing communications. Finally, I evaluate the results of comparison and provides possible improvements to individual organizations.eng
dc.date.accepted2013-08-29
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFrancouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrů, Ivo
dc.description.defenceStudentka představila téma práce, její cíle a výsledky. Poté reagovala na připomínky uvedené v posudcích a na dotazy z debaty. Dokázala relevantně na připomínky odpovídat a obhájit svá stanoviska (např. užívání strategie Public relations na Fr. aliancích).cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam