Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorJanštová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-25T14:10:44Z
dc.date.available2021-11-25T14:10:44Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8008
dc.description.abstractPředmětem práce je analýza chování spotřebitelů cestovního ruchu a jejich změny od roku 1989. První část práce se zabývá teoretickými pojmy, definicí cestovního ruchu jako takového, typologií cestovního ruchu nebo například specifikací podnikatelských subjektů. Dále se práce zaměřuje i na některé z legislativních úprav cestovního ruchu v České republice. Krátce se zmiňuje také o historii cestovních kanceláři v České republice a též o sdruženích cestovních kanceláří a agentur. Druhá část práce se zabývá nejprve zpracováním interních materiálů analyzované kanceláře XY, dále pak následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, realizovaného pomocí kvantitativní metody výzkumu. Provedený výzkum by měl přinést odpovědi především na cestovní zvyklosti spotřebitelů cestovního ruchu a jejich změny od roku 1989.cze
dc.format64s. (73 052 znaků)
dc.format64s. (73 052 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectpreferencecze
dc.subjectcestovánícze
dc.subjectzvyky cestovatelůcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectpreferenceeng
dc.subjecttravellingeng
dc.subjectcustoms of travellerseng
dc.subjectresearcheng
dc.titleVývoj preferencí spotřebitelů cestovního ruchu na příkladě vybrané cestovní kancelářecze
dc.title.alternativeDevelopment of preference of tourism consumers on the example of a chosen travel agencyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26110
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the analysis of the behavior of tourism consumers and performed changes from year 1989. The first part of the thesis presents some important theoretical terms, the definition of tourism in general, the structure of tourism or for example the specification of entrepreneurs in tourism. The Czech legislation is also mentioned. A brief history of travel agencies or travel agency clubs is provided at the end of part one. The second part of the thesis deals first with a description of internal materials of the observed travel agency XY. In the next part there comes an evaluation of the questionnaire investigation that has been realized using quantitative methods of research. The performed research should bring answers mainly to questions regarding travelling customs of consumers of tourism and their changes since 1989.eng
dc.date.accepted2013-08-29
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrů, Ivo
dc.description.defenceStudentka představila svoji bakalářskou práci. Vyjádřila se k připomínkám z posudků, zejména doložila chybějící údaje a zdroje.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam