ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE ČESKO-NĚMECKÉ AKCE V RÁMCI SPOLUPRÁCE PARTNERSKÝCH MĚST PÍSEK A DEGGENDORF
Abstrakt
Myšlenka partnerství měst se zrodila krátce po druhé světové válce a v dnešní době spojuje samosprávy mnoha evropských zemí. Partnerství měst se tak stává důležitým nástrojem spolupráce nejen v rámci Evropské unie, ale nástrojem sbližování lidí celého světa. Charakteristickým cílem partnerství měst je rozvíjení existujících kontaktů obyvatel členských zemí, jejich znalostí, kulturách a zvyklostech. Tato bakalářská práce je nejprve teoreticky zaměřena na partnerství měst, dále pak konkrétní partnerskou spolupráci města Písku s městy Deggendorf a Wetzlar. Na tomto konkrétním příkladu spolupráce měst je ukázána možnost česko-německé kooperace. Součástí práce je vypracován návrh projektu Česko-německého fotbalového turnaje v Písku.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Bioarcheologická analýza polykulturní lokality Písek – AISIN II (okr. Písek) z roku 2014
Šálková, Tereza; Hiltscher, Tomáš; Novák, Jan; Houfková, Petra; Kovačiková, Lenka (Jihočeské muzeum v Českých Budějovicích, 2017)V příspěvku jsou prezentovány výsledky bioarchaeologických analýz (analýza rostlinných makrozbytků, antrakologická analýza, analýza pylu a archeozoologická analýza), které byly provedeny na vzorcích odebraných z výplní ... -
Primární prevence drogové závislosti ve volném čase pro mladší školní věk se zaměřením na město Písek
Hrubá, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)Práce se zabývá drogovou závislotí, jež lze zaznamenat u žáků maldšího školního věku. Přináší stručný přehled základních pojmů z oblasti drogové závislosti a primární prevence. Analyzuje možnosti uplatnění primární prevence ... -
Současný trend tematického zaměření programů primární prevence rizikového chování z pohledu žáků základních škol v regionu Písek a Milevsko
Žiláková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2011)Bakalářskou práci tvoří teoretická a praktická část. Teoretická část seznamuje čtenáře s cílovou skupinou v období dospívání. Základní terminologií a jejím ukotvením v pedagogice, sociální práci. Popisuje rizikové faktory ...