• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Filozofická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Filozofická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (11.35Mb)
    Posudek vedoucího práce (505.5Kb)
    Posudek oponenta práce (532.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (170.5Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Jirovská, Kristýna
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8057
    Kolekce
    • Filozofická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...
    • Marketingová komunikace obce 

      Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV