dc.contributor.advisor | Šroněk, Michal | |
dc.contributor.author | Adámek, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T14:11:18Z | |
dc.date.available | 2021-11-25T14:11:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8077 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je ikonografický a ikonologický rozbor části doprovodných ilustrací v knize Massopust od Vavřince Leandra Rvačovského a jejich vztah k raně novověké vizuální kultuře. Práce podrobně analyzuje narativní rovinu několika ilustrací a k nim uvedených textových exempel. Na základě zjištěných skutečností a výsledků analýzy vizuálního a textového dobového materiálu je zařazuje do kontextu pozdně středověké a raně novověké kultury. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rvačovský | cze |
dc.subject | Masopust | cze |
dc.subject | Massopust | cze |
dc.subject | Ikonologie | cze |
dc.subject | Ikonosémantická metoda | cze |
dc.subject | Grafika | cze |
dc.subject | Vzteklík | cze |
dc.subject | Lenoch | cze |
dc.subject | Darmotlach | cze |
dc.subject | Rvačovský | eng |
dc.subject | Carnival | eng |
dc.subject | Massopust | eng |
dc.subject | Iconology | eng |
dc.subject | Ikonosemantic method | eng |
dc.subject | Graphics | eng |
dc.subject | Vzteklík | eng |
dc.subject | Lenoch | eng |
dc.subject | Darmotlach | eng |
dc.title | Ilustrace knihy Massopust Vavřince Leandra Rvačovského ve vizuální kultuře | cze |
dc.title.alternative | Ilustration of book Massopust by Vavřince Leandra Rvačovsky in visual culture | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 30276 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis aims to provide an iconographic as well as iconological analysis of picture illustrations in L. L. Rvačovský's title Massopust, and describe their relation to the Early Modern Visual Culture. It examines in detail the narrative plane of several of these illustrations and their accompanying text Exempels. Afterwards, based on conclusions of the above mentioned analysis as well as on further analysis of contemporary visual and textual material, the paper classifies the illustrations within the context of late medieval and early modern culture. | eng |
dc.date.accepted | 2013-06-19 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Dějiny umění | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Fidler, Petr | |
dc.description.defence | Posudky vedoucího a oponenta.
Diskuse nad náměty a výkladem.
Student prokázal znalost předmětu a dokázal na podněty reagovat. | cze |