Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDrsková, Kateřina
dc.contributor.authorŠkrletová, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-25T14:23:28Z
dc.date.available2021-11-25T14:23:28Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8228
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu a jejích aktivitách v oblasti Latinské Ameriky. Nejprve je centrála obecně představena, je popsán její vznik, statut, cíl a hlavní úkoly. Současně je vysvětlena organizační struktura, hospodaření a marketingové aktivity, které vychází z popsaných koncepčních a strategických dokumentů. Následující část práce je věnována činnosti, kterou centrála vyvíjí směrem k Latinské Americe a v jejích hispanofonních a lusofonních zemích. Je podán podrobný přehled těchto aktivit a je posouzeno místo, které náleží danému geografickému prostoru v rámci aktivit centrály. Na závěr je zhodnocen význam a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu.cze
dc.format71 s.(129 315 znaků bez mezer)
dc.format71 s.(129 315 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCzechTourismcze
dc.subjectLatinská Amerikacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectřízení destinacecze
dc.subjectZahraniční zastoupení v Mexiku s působností pro Latinskou Amerikucze
dc.subjectCzechTourismeng
dc.subjectLatin Americaeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestination managementeng
dc.subjectCzechTourism representative agency in Mexicoeng
dc.titleČeská centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Amerikycze
dc.title.alternativeČeská centrála cestovního ruchu - CzechTourism and its activities in the countries of Latin Americaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34771
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to deal with the organization called Czech Tourism Authority - CzechTourism and its activities in the countries of Latin America. The first part presents the CzechTourism, it describes its origin, status, target and major tasks. Simultaneously, organizational structure, economic activities are explained, focusing on marketing activities based on the described conceptual and strategic documents. The following part is devoted to activities which the CzechTourism agency develops toward Latin America and in its Hispanic and Lusophone countries. The detailed overview of the activities that are mainly carried out by the foreign CzechTourism representative agency in Mexico is given next. All activities are used by CzechTourism for promoting Czech Republic, as an attractive destination for travelling in this region. The thesis also includes the assessment of market which is represented by given geographic area. Finally, the thesis evaluates the importance and potential benefits of these activities for their mutual relations in tourism.eng
dc.date.accepted2015-06-25
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchodcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkop, Josef


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam