Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaklová, Alena
dc.contributor.authorZelinková, Dominika
dc.date.accessioned2021-11-25T14:24:23Z
dc.date.available2021-11-25T14:24:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/8310
dc.description.abstractPráce se zabývá kontrastními česko-německými kulturními standardy, a to jak obecně, tak i konkrétně v německé cestovní kanceláři Wolff Ost. Reisen, která má jednu z poboček v České republice. V práci jsou popsány a charakterizovány základní kulturní dimenze a standardy, a to včetně teoretiků, kteři se jednotlivými dimenzemi a standardy zabývají. Část práce je věnována charakteristice konkrétních kulturních česko-německých dimenzí a standardů, a to jak z českého, tak i z německého pohledu. Součástí práce je popis metodologie výzkumu a charakteristika podniku. Vyústěním celé práce je dotazníkové šetření, které bylo prováděno v mateřské společnosti Wolff Ost. Reisen v Německu i v pobočce Wolff Ost. Reisen v Praze. Samostatná kapitola je věnována vyhodnocení dotazníkového průzkumu.cze
dc.format64 stran
dc.format64 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKulturní dimenze; kulturní standardy; interkulturní komunikace; interkulturní psychologie; česko-německé kulturní standardy; české kulturní standardy z německého pohledu; německé kulturní standardy z českého pohledu; dotazníkový výzkumcze
dc.subjectCultural dimesion; cultural standartseng
dc.subjectintercultural communication; intercultural psychology; Czech German cultural standarts; the Czech cultural standarts of the German point of view; the German cultural standarts of the Czech point of view; a questionnaire surveyeng
dc.titleČesko-německé kulturní rozdíly v německém podniku z hlediska českých a německých zaměstnancůcze
dc.title.alternativeCzech-german cultural differences in german company from the point of view czech and german workers.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34992
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the contrasting the Czech-German cultural standards, both generally and specifically in the German travel agency Wolff Ost. Reisen, which has one of the branches in the Czech Republic. The study describes and characterizes the different cultural dimensions and standards, including theoreticians, who deals with the various dimensions. Part of the work is devoted to characterize the specific Czech-German cultural dimensions and standards, from the Czech and also from the German point of view. The outcome of this work is a survey, which was conducted by the company in Germany and a branch in Prague. The work also includes research methodology and characteristics of the enterprise. A separate chapter is devoted to evaluation of the survey.eng
dc.date.accepted2014-06-19
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEvropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící zeměcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMaturová, Markéta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam