Komunikace ve vybraném podniku
Abstrakt
Cílem práce bylo zjistit a vyhodnotit úroveň přenosu informací uvnitř podniku. Prakticky se jednalo o nahlédnutí do reálného prostředí podniku, porovnání s teoretickými znalostmi a navržení případných opatření vedoucích ke zlepšení komunikace.
Jedinou použitou technikou sběru dat je písemný dotazník, na základě kterého byla zkoumána a analyzována vnitropodniková komunikace v podniku.
Data výše zmíněného dotazníku jsou zpracována dle jednotlivých otázek. Ke každému dílčímu dotazu je dále vypracován přehled v grafickém editoru Microsoft Excel, a to formou grafů v procentuelním vyjádření. Grafy jsou doplněné komentáře.
V závěru jsou navrženy změny (opatření vedoucí ke zlepšení komunikace v podniku).
V práci jsou použity informace z internetových článků, odborných časopisů
(Moderní řízení), odborných i neodborných publikací a knih, podnikové dokumentace (výroční zprávy), či přímo od vedení akciové společnosti.