DSpace Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 1761-1780 z 44060
-
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
(Jihočeská univerzita, 2022)Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj vlastních značek maloobchodního řetězce. Dílčím cílem je zjistit postoje spotřebitelů k privátním značkám na území České republiky a dále zjistit jejich ... -
Postavení vlastních značek obchodního řetězce
(Jihočeská univerzita, 2022)Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky na trhu. Hlavní cílem této práce je zjistit pohled spotřebitelů na privátní značku vybraného maloobchodního řetězce v České republice. Teoretická část se zaměřuje na ... -
Prácheňsko - venkovský cestovní ruch v kontextu udržitelnosti
(Jihočeská univerzita, 2022)Tato bakalářská práce zkoumá historický vývoj a současné využití Prácheňska prostřednictvím aktivit venkovského cestovního ruchu v kontextu udržitelnosti. Práce zahrnuje zhodnocení nabízených produktů a služeb a vývoj ... -
Smlouva o obchodním zastoupení
(Jihočeská univerzita, 2022)Tato bakalářská práce se zabývá smlouvou o obchodním zastoupení v České republice. Cílem bakalářské práce je zabývat se především praktickými aspekty současné právní úpravy smluv o obchodním zastoupení, v porovnání s již ... -
Uplatnění integrovaných nástrojů při rozvoji venkovských oblastí
(Jihočeská univerzita, 2022)Bakalářská práce je zaměřena na využití integrovaného nástroje Komunitně vedený místní rozvoj (CLLD) v programovém období 2014-2020. Hlavním cílem práce bylo definování faktorů a podmínek, které využití tohoto nástroje v ... -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
(Jihočeská univerzita, 2022)Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků s opatřeními při používání platebních karet. Cílem práce je vyhodnotit spokojenost a identifikovat případné potíže. První část obsahuje přehled literatury, ... -
Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
(Jihočeská univerzita, 2022)Hlavním tématem této bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingové aktivity poskytovaných služeb a produktů bankovních institucí v zahraničí a České republice. Pro bakalářskou práci byly vybrány dvě banky z ČR - ... -
Cestovní ruch Šumavy v kontextu udržitelnosti
(Jihočeská univerzita, 2022)Tato bakalářská práce zkoumá historii Šumavy v porovnání s aktuálním cestovním ruchem v dané oblasti. Seznámení s přírodními a historickými atraktivitami cestovního ruchu na Šumavě a následné zjišťování kvality životního ... -
Tiskový mluvčí firmy
(Jihočeská univerzita, 2022)Bakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. ... -
Potenciál rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji
(Jihočeská univerzita, 2022)Má bakalářská práce analyzuje potenciál rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Zkoumaný region je podle Jihočeské centrály cestovního ruchu rozdělen na devět turistických oblastí, ve kterých jsou jednotlivé složky ... -
Digitalizace personálních dat ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2022)Tato práce se zabývá tím, jak personalisté zpracovávají osobní údaje a popisuje návrh inovativního opatření pod názvem e-file ke zvýšení efektivity personálních procesů. Projekt e-file je převod papírových osobních složek ... -
Komoditní trhy v dobách globálních krizí
(Jihočeská univerzita, 2022)Práce zkoumá vybrané komoditní trhy globálně nejdůležitějších a nejobchodovanějších komodit z oblasti zemědělství, energií a kovů se zaměřením na jejich cenové pohyby v období před, v průběhu a po historicky významných ... -
Porovnání stavebního spoření na českém trhu
(Jihočeská univerzita, 2022)Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání konkrétních nabídek stavebního spoření z vybraných institucí, které působí na českém trhu. Práce obsahuje principy, fungování a podmínky pro založení stavebního spoření. Z informací ... -
Behaviorální ekonomie: Kolik nás stojí společenské normy?
(Jihočeská univerzita, 2022)Tato bakalářská práce se zabývá společenskými normami a vztahy na pracovišti z pohledu behaviorální ekonomii. Teoretická část definuje základy behaviorální ekonomie ve srovnání s klasickou a neoklasickou ekonomií, a ... -
Analýza stavu odborného vzdělávání zaměstnanců ve vybrané nestátní neziskové organizaci zaměřené na oblast charity
(Jihočeská univerzita, 2022)Cílem bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného odborného vzdělávání zaměstnanců v nestátní neziskové organizaci zaměřené na oblast charity. Pro tento účel byla vybrána nezisková organizace Oblastní Charita ... -
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2022)Tato bakalářská práce je zaměřena na praktické využití marketingu ve vybrané firmě. Cílem práce je zjistit, zda firma realizuje marketingovou činnost. Pro výzkum byla použita primární data ve formě dotazníku, řízeného ... -
Opatření pro zvýšení ekonomické výkonnosti fitness centra
(Jihočeská univerzita, 2022)Bakalárska práca skúma zvýšenie ekonomickej aktivity vo vybranom podniku, ktorá sa zaoberá nielen zvýšením ekonomickej aktivity, ale aj optimalizáciou nákladov a výdavkov v podniku, ktoré umožňujú zefektívniť hospodársku ... -
Analýza ekonomické situace zemědělského podniku
(Jihočeská univerzita, 2022)Bakalářská práce se zabývá ekonomickou analýzou vybraného podniku. Zemědělské družstvo sídlí v České republice v Jihočeském kraji. Ekonomická analýza vychází ze získaných finančních výkazů. V bakalářské práci byly použity ... -
Povědomí o značce Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
(Jihočeská univerzita, 2022)Tématem práce je zjistit, jak je značka Fairtrade vnímána na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Součástí práce je výzkum založený na kvantitativních metodách s využitím dotazníkové metody. ... -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
(Jihočeská univerzita, 2022)Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na ...