Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
Abstrakt
Hlavním tématem této bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingové aktivity poskytovaných služeb a produktů bankovních institucí v zahraničí a České republice. Pro bakalářskou práci byly vybrány dvě banky z ČR - Komerční banka, a. s. a Československá obchodní banka, a. s. Zástupcem z rakouského bankovního trhu byla zvolena Erste Bank. Práce je založena na datech získaných z výročních zpráv a webových stránek. Další data byla získána z rozhovorů se zástupci jednotlivých bank. V práci je obsažena teoretická část, kde se čtenář může seznámit s definicí marketingu, co je marketingová komunikace, jaké nové trendy v marketingové komunikaci jsou využity. Dále se práce zabývá porovnáním marketingových komunikací zvolených bank. Poté byla v práci popsána multikriteriální analýza, kde byla vybraná bodovací metoda. Analýza byla zaměřena na bodování webových stránek a následně na bodování instagramových stránek bank. Následně jsou zhodnoceny výsledky analýzy včetně doporučení. Doporučení by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci na českém bankovním trhu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Potenciál Guerilla marketingu
Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ... -
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...