Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFiala, Jan
dc.contributor.authorDrdová, Jana
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:21Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:21Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45775
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingové aktivity poskytovaných služeb a produktů bankovních institucí v zahraničí a České republice. Pro bakalářskou práci byly vybrány dvě banky z ČR - Komerční banka, a. s. a Československá obchodní banka, a. s. Zástupcem z rakouského bankovního trhu byla zvolena Erste Bank. Práce je založena na datech získaných z výročních zpráv a webových stránek. Další data byla získána z rozhovorů se zástupci jednotlivých bank. V práci je obsažena teoretická část, kde se čtenář může seznámit s definicí marketingu, co je marketingová komunikace, jaké nové trendy v marketingové komunikaci jsou využity. Dále se práce zabývá porovnáním marketingových komunikací zvolených bank. Poté byla v práci popsána multikriteriální analýza, kde byla vybraná bodovací metoda. Analýza byla zaměřena na bodování webových stránek a následně na bodování instagramových stránek bank. Následně jsou zhodnoceny výsledky analýzy včetně doporučení. Doporučení by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci na českém bankovním trhu.cze
dc.format48 s. (81 854 znaků)
dc.format48 s. (81 854 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectbankovní marketingcze
dc.subjectbankycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectbank marketingeng
dc.subjectbankseng
dc.titleZahraniční inspirace v marketingu bankovních institucícze
dc.title.alternativeForeign inspiration in the marketing of banking institutionseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63675
dc.description.abstract-translatedThe principal objective of this thesis is to describe and analyze the marketing activities of provided services and products of banking institutions abroad and the Czech republic. The thesis focuses on selected banking institutions from the Czech republic - Komerční banka, a.s. and Československá obchodní banka, a.s. Erste Bank was selected as the representative from the Austrian banking market. The thesis is based on data obtained from annual reports and websites. Additional data were obtained from interviews with representatives of bank institutions. The thesis contain a theoretical part bases describing the definition of marketing, what is marketing communication a what new trends in marketing communication are used. The thesis also deals with the comparison of marketing communications of selected banks. Then there is a multicriteria analysis. The analysis focused on the scoring method of websites and subsequently on the scoring of banks Instagram pages. Subsequently, the results of the analysis, including recommendations, are evaluated. The recommendations could streamline marketing communication in the Czech banking market.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam