Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Abstrakt
Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků s opatřeními při používání platebních karet. Cílem práce je vyhodnotit spokojenost a identifikovat případné potíže.
První část obsahuje přehled literatury, která obsahuje základní pojmy v oblasti potřeb, spokojenosti spotřebitelů, metod měření spokojenosti a loajality obecně. Jsou zde také zmíněny informace o kreditních kartách, změnách v zabezpečení od ledna 2021 a zajímavostech při nakupování online.
V praktické části jsou získány data týkající se spokojenosti zákazníků nebo případné nespokojenosti. Byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které se uskutečnilo online. Analýza proběhla v Jižních Čechách a zúčastnilo se jí 190 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zpracovány a použity při konečné klasifikaci.