Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorChylíková, Markéta
dc.date.accessioned2025-03-06T07:41:22Z
dc.date.available2025-03-06T07:41:22Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45780
dc.description.abstractObsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků s opatřeními při používání platebních karet. Cílem práce je vyhodnotit spokojenost a identifikovat případné potíže. První část obsahuje přehled literatury, která obsahuje základní pojmy v oblasti potřeb, spokojenosti spotřebitelů, metod měření spokojenosti a loajality obecně. Jsou zde také zmíněny informace o kreditních kartách, změnách v zabezpečení od ledna 2021 a zajímavostech při nakupování online. V praktické části jsou získány data týkající se spokojenosti zákazníků nebo případné nespokojenosti. Byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které se uskutečnilo online. Analýza proběhla v Jižních Čechách a zúčastnilo se jí 190 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zpracovány a použity při konečné klasifikaci.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectplatební kartycze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subject3D zabezpečenícze
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectbank cards systemseng
dc.subjectmobile applicationeng
dc.subject3D secureeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.titleSpokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internetcze
dc.title.alternativeSatisfaction with Measures Made in Use of Payment Cards when Purchasing via Interneteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63945
dc.description.abstract-translatedThe content of this thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the arrangements for the use of payment cards. The thesis aim is to evaluate satisfaction and identify possible difficulties. The terms such as in needs, consumer satisfaction, and loyalty in general are based on the literature review and then further information about credit cards and security changes since January 2021 is mentioned. Some points of interest such as spending on purchases that people follow during their online shopping are pointed out. The main part deals with the research on customer satisfaction or possible dissatisfaction. The research is focused on quantitative research based on the findings of the online questionnaire survey. There are also identified suggestions for security changes. The analysis takes place in South Bohemia and includes 190 respondents older than 15 years. The results of the research are processed and highlighted in graphs and tables and used in the final classification.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam