• Kvantitativní výzkum sociálního klimatu tříd gymnázií 

      Boorová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem práce bylo především zjistit, jestli se výrazně liší sociální klima mezi čtyřletým a osmiletým gymnáziem. Třídy byly testovány standardizovaným dotazníkem KLIT, jehož autorem je Lašek. Výzkumu se zúčastnilo 8 tříd, ...
    • Motivace ke vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci 

      Ditrichová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na motivaci pracovníků ve vybrané organizaci ke vzdělávání. V teoretické části jsou popsány pojmy vzdělávání, formy a metody vzdělávání, motivace a její metody. Empirická část je zaměřená ...
    • Motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání 

      Němcová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato bakalářská práce se zabývá motivací pedagogů základních škol k jejich dalšímu vzdělávání. Cílem bakalářské práce je zjistit a analyzovat, jaké motivační činitele působí na učitele vzhledem k dalšímu vzdělávání. Práce ...
    • Motivace pro práci asistenta pedagoga na 2. stupni ZŠ a následné zkušenosti v této pozici 

      Trykarová, Magdaléna (Jihočeská univerzita, 2015)
      Diplomová práce se zaměřuje na téma motivace pro práci asistenta pedagoga a důvodů pro setrvání v této pozici. Teoretická část je členěna do sedmi kapitol, které se převážně věnují vývoji školské integrace, následně žákům ...
    • Motivace žáků ve věku 11 - 15 let ve výuce jazyků 

      Málková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato diplomová práce pojednává o motivaci žáků základních škol ve výuce cizích jazyků, zejména pak v hodinách jazyka anglického. Nejdříve si vysvětlíme pojem motivace, všechny její podoby a složky, které jí utvářejí. V ...
    • Motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí ke vzdělávání v období nouzového stavu 

      Bláhová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2021)
      Práce se zaměřuje na nalezení pedagogických přístupů, které motivují žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí k distanční výuce. Cílem práce je identifikace efektivních způsobů zapojení žáků ze sociálně znevýhodněného ...
    • Nabídka volnočasových aktivit pro žáky 1. stupně ZŠ 

      Krbcová, Ivana (Jihočeská univerzita, 2015)
    • Nuda ve škole a volném čase u žáků středních škol 

      Burdová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato dipolomová práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části práce je popsána n azákladě odborné literatury problematika nudy ve škole a ve volném čase. Definován a charakterizován pojem nuda, ve vztahu k ...
    • Organizace výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě základní školy 

      Vacková, Dana (Jihočeská univerzita, 2018)
      Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na běžné základní škole a v praktické části pak na vzdělávání těchto žáků na běžné základní škole venkovského typu. Cílem teoretické části je objasnění toho, ...
    • Pedagogická asistence - vícečetná případová studie 

      Buštová, Klára (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tématem bakalářské práce je pedagogická asistence - vícečetná případová studie. Jedná se o případovou studii dvou tělesně postižených dívek a chlapce. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá začleňování a edukace ...
    • Pohled žáků základní školy na asistenta pedagoga 

      Zemanová, Jana (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato bakalářská práce se zabývá Pohledem žáků základní školy na asistenta pedagoga. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První definuje inkluzivního vzdělávání a jeho podobu na základní škole. Druhá kapitola ...
    • Pohledy pedagogů základních škol na nesezdané soužití 

      Hlavínová, Bára (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem bakalářské práce je zjistit, jak pedagogové základních škol vnímají nesezdané soužití obecně a jak vnímají alternativní formy rodinných svazků u svých žáků. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V ...
    • Postoj pedagogických pracovníků k inkluzi. 

      Kubecová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2019)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma inkluze. Inkluze se v posledních letech stala probíraným tématem v laické i odborné veřejnosti. Názory na inkluzi jsou odlišné.Pedagogický pracovník je především zaměstnanec školy ...
    • Postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením 

      Reisingerová, Alena (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována na základě ...
    • Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučování 

      Jirka, František (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce Postoje žáků středních odborných škol k hodnocení ve vyučování se zabývá postojem studentů středních odborných škol k hodnocení ve vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V ...
    • Postoje žáků ZŠ k vybraným menšinám 

      Hampl, Ladislav (Jihočeská univerzita, 2015)
      Bakalářská práce se zabývá postojem žáků základních škol ke spolužákům z jiných národnostních a etnických skupin. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. První je ...
    • Potřeby pedagogů 1. stupně ZŠ v kontextu inkluzivního vzdělávání 

      Šťávová, Sabina (Jihočeská univerzita, 2021)
      Diplomová práce reflektuje situaci charakterizující situaci učitele 1. stupně základní školy v kontextu uplatňování principů společného vzdělávání. Cílem práce je zachycení vnímání podpory poskytované učitelům, kteří se ...
    • Povědomí učitelů MŠ o syndromu CAN 

      Adamová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2019)
      Cílem práce je zjistit povědomí učitelů mateřských škol o syndromu CAN, tedy o syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Co si učitelé mateřských škol představují pod pojmy týrané, zneužívané a zanedbávané ...
    • Prevence rizikového chování na SŠ 

      Novotná, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce se zabývá tematikou prevence rizikového chování na středních školách. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy rizikového chování a prevenci. ...