• Doporučovací systém pro vybraný e-shop 

      Vosátka, Pavel (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat doporučovací systém pro vybraný e-shop, který by na základě své databáze a podle zadání uživatele pomohl vybrat a nabídnout určitý předmět jeho zájmu. V teoretické ...
    • E-commerce 

      Marešová, Věra (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a ...
    • Implementace elektronické evidence tržeb (EET) pro e-shopy 

      Cígl, Jakub (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomové práce se zabývá vytvoření aplikace pro elektronickou evidenci tržeb, která usnadní implementaci do e-shopů, které jsou postavené tzv. na zelené louce. Aplikace by měla jak usnadnit práci programátorům, protože ...
    • Internetový marketing 

      Černá, Jana (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na ...
    • Internetový marketing 

      Karbulka, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2015)
      Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní ...
    • Logistika v internetovém obchodě 

      Fekete, Daniel (Jihočeská univerzita, 2009)
      Diplomová práce se zabývá analýzou logistického a distribučního řetězce firmy Amway Corporation, která vyrábí a distribuuje své výrobky téměř po celém světě pomocí multilevel marketingu, přímého prodeje a nově pomocí ...
    • Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu 

      Půr, Radoslav (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce ...
    • Nákup potravin přes internet 

      Bírová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2018)
      Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu spolu s charakter poptávky v této oblasti v Jihočeském kraji. Teoretická část vysvětluje chování spotřebitele, je zde popsán ...
    • Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin 

      Farion, Vojtěch (Jihočeská univerzita, 2017)
      Cílem práce je práce zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány pojmy obchod, maloobchod, e-commerce, sortiment, ...
    • Nákupní chování zákazníků online supermarketu 

      Klein, Robert (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem práce je zjistit nákupní chování spotřebitelů ve vztahu k vybranému online supermarketu působícímu v jižních Čechách a navrhnout kroky ke zlepšení jeho marketingové komunikace. Pro tuto práci byl vybrán e-shop s ...
    • Návrh a implementace webových stránek na platformě PrestaShop 

      Bernáth, Martin (Jihočeská univerzita, 2021)
      Cílem této práce je popsat technologie a metodiky používané při tvorbě internetového obchodu. Práce se zaměřuje na použití open-source redakčních systémů v této problematice. Dalším cílem práce je navrhnout a implementovat ...
    • Obchodování na internetu 

      Kubička, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce "Obchodování na internetu" bylo vytvořit návrh řešení komunikačního mixu vybraného internetového obchodu Levneelektro.cz. Na základě makro a mikro analýzy bylo zjištěno, že je velmi důležité, aby společnost ...
    • Posílení efektivity projektu internetového obchodu 

      Novotná, Renata (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem této diplomové práce je posílení konkurenceschopnosti firmy iProdukční s.r.o prostřednictvím aplikace marketingových strategií a prezentace výsledků přizpůsobením webových stránek. Firma provozuje interaktivní portál ...
    • Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev 

      Hronová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2020)
      Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit zájem zákazníků prodejen spotřebních družstev o nákup potravin přes internet. Na základě výsledků z marketingového výzkumu bylo poté cílem navrhnout doporučení pro vybrané spotřební ...
    • Realizace elektronického obchodu v prostředí Internetu 

      Klepetko, Petr (Jihočeská univerzita, 2007)
      Práce je vytvořena pro malou společnost, která se jmenuje Tritone a prozatím provozuje jeden kamenný obchod na malém městě. Majitel živnosti by chtěl rozšířit podnikatelské aktivitu a otevřít si internetový obchod, kde ...
    • Služby zákazníkům ve vybrané prodejně 

      Zelníček, Vavřinec (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při ...
    • Spotřebitelské smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu 

      Donátová, Petra (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tato diplomová práce se zabývá porovnáním české a slovenské legislativy upravující problematiku internetových obchodů. Práce dále popisuje nejčastější problémy, které vznikají při této formě nákupu a prodeje se zaměřením ...
    • Uplatnění logistiky v internetovém obchodě 

      Melenová, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v ...
    • Vytvoření CRM aplikace včetně API pro napojení e-shopu 

      Bečka, Jan (Jihočeská univerzita, 2021)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou univerzální webové CRM aplikace pro e-shop. Součástí webové aplikace je REST API, pomocí kterého se e-shop na CRM aplikaci napojuje. API je napojeno na e-commerce službu Mailchimp, ...
    • Zvyšování efektivnosi podniku pomocí inovačních aktivit 

      Kaňková, Martina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem této práce je popis efektivnosti podniku a jejího zvyšování pomocí inovačních technik, spolu s popisem různých druhů inovací. Dále pak analýza inovačních technik v konkrétním podniku. K vypracování mé práce jsem si ...