• Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce 

      Kamarýt, Jan (Jihočeská univerzita, 2017)
      Tato práce se zabývá hodnocením webových stránek ZF JČU, facebookových stránek ZF JČU a oboru Agropodnikání. V jejich zhodnocení jsem postupoval podle metodiky dotazníkového šetření. V dotazníku byly otázky zaměřeny na ...
    • Digitální marketing na B2B trhu. 

      Martinák, Petr (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, ...
    • Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v českém, francouzském a anglickém jazyce na webových stránkách OLAF 

      Pánková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tématem bakalářské práce je Jazykový režim EU v praxi: srovnání dostupnosti dokumentů v českém, francouzském a anglickém jazyce na webových stránkách OLAF. Teoretická část této práce nejdříve popisuje institucionální systém ...
    • Mapový server pro potřeby malé obce 

      Macillis, Jakub (Jihočeská univerzita, 2014)
      Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi zobrazení mapových podkladů pro webové stránky, například pro weby obcí a měst, a porovnává jednotlivé možnosti publikace. Důraz je kladen na finanční náročnost konečného řešení a ...
    • Marketing ve svatební fotografii 

      Tvaroh, Jiří (Jihočeská univerzita, 2011)
      Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
    • Online marketing 

      Pavlova, Adelina (Jihočeská univerzita, 2017)
      This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in ...
    • Využití moderních informačních technologií při podpoře prodeje regionálních potravin 

      Pilbauer, Pavel (Jihočeská univerzita, 2018)
      Cílem bakalářské práce je charakterizovat využití moderních komunikačních prostředků v rámci internetových platforem, jako jsou sociální sítě, webové stránky, tvorba videí apod. V první části se zabývám obecným objasněním ...
    • Webové stránky jako prostředek komunikace s rodiči 

      Uhlířová, Eva (Jihočeská univerzita, 2020)
      Bakalářská práce se soustřeďuje na problematiku komunikace předškolních pedagogů s rodiči dětí, které navštěvují mateřskou školu. Tato komunikace je považována za jeden z hlavních předpokladů pro navázaní vzájemné spolupráce, ...
    • WWW prezentace firmy MOLBUD s.r.o. 

      Bartuška, Radek (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem práce je vytvořit moderní, obsahově bohaté a funkční webové stránky se zaměřením na potencionální zákazníky firmy MOLBUD s.r.o. Pokusit se o vytvoření originálních webových stránek firmy, která se přímo tvorbou ...
    • Zjištění stavu mimoškolní organizované tělesné výchovy a sportu dětí předškolního a mladšího školního věku - České Budějovice 

      Novák, Radim (Jihočeská univerzita, 2009)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit stav sportovních organizací, věnující se pohybovým aktivitám pro děti předškolního a mladšího školního věku v Českých Budějovicích. Dává si za úkol zjistit základní informace ...
    • Zpracování a edukační účinnost webových stránek Jóga pro děti 

      Bartošová, Jana (Jihočeská univerzita, 2012)
      Snahou této práce je poukázat na internet, který je dnes již všude přítomný, jako na možnost výchovně zdravotní edukace, na možnost příjemného i účelně tráveného času podporujícího tvořivost, samostatnost, celkovou osobnost ...