Prohlížení Bakalářské práce dle autora "Jaderná, Eva"
-
Analýza nabídky venkovského cestovního ruchu v mikroregionu Bechyňsko
Mazancová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2008)Cílem práce je analyzovat nabídku venkovského cestovního ruchu v mikroregionu Bechyňsko. Na základě analýzy pak tuto nabídku zhodnotit. Tuto oblast jsem si vybrala z důvodu, že ji tvoří 11 obcí s velkým potenciálem pro ... -
Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji
Marečková, Ilona (Jihočeská univerzita, 2010)Regionální značení je novodobým způsobem, jak zviditelnit tradiční české regiony a zároveň oživit jejich ekonomiku. Má bakalářská práce se problematikou regionálního značení zabývá. Cílem je analyzovat regionální značky ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Hlavín, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2010)Práce pojednává o aplikaci regionální značky ''Šumava originální produkt\regm{}'' na výrobky a služby v regionu Šumavy. Současně práce hodnotí dopad užívání této značky a přínosy pro její uživatele. Výsledkem je vyhodnocení ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Nikrmajerová, Monika (Jihočeská univerzita, 2010)Předmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava - originální ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Krylová, Dana (Jihočeská univerzita, 2010)Bakalářská práce analyzuje využití a přínos regionálních značek u vybraných producentů v oblasti Šumava, konkrétněji poté v domažlickém regionu. Hlavním cílem práce bylo zjištění dopadů certifikace a možných dalších zlepšení ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Maršálková, Jitka (Jihočeská univerzita, 2010)Tato bakalářská práce analyzuje využití regionální značky Šumava u vybraných producentů. Hlavním cílem práce je zjistit přínosy pro producenty registrovaných produktů a služeb. Na základě analýzy navrhnout zlepšení v systému ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Randák, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2010)Předmětem bakalářské práce je posouzení přínosů regionálního značení výrobků. V první části je rozebráno regionální značení tradičních výrobků na území České republiky. Následuje popis regionální značky Šumava - originální ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Švarcová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2010)Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat využití regionální značky Šumava originální produkt a dopady u výrobců, kteří se zapojili do systému certifikace. V teoretické části je popsán marketing, marketingové řízení, ... -
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Řezáčová, Jiřina (Jihočeská univerzita, 2010)Hlavním cílem mé práce je provést analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v regionu Šumava. Konkrétně je výzkum zaměřen na značku Šumava - originální produkt. Součástí mé práce byly ... -
Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš
Vlášková, Lenka (Jihočeská univerzita, 2010)Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt." -
Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava
Novák, Jiří (Jihočeská univerzita, 2010)Tato bakalářská práce pojednává o regionální značce, konkrétně o značce Šumava - originální produkt(R). Práce hodnotí její využití v šumavském regionu. -
Možnosti rozvoje nevyužitého potenciálu venkovského cestovního ruchu
Dalíková, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2008)Cestovní ruch je ideální možností, jak rozvíjet venkovské oblasti, do kterých může přinést jak chybějící kapitál, tak i rozvoj souvisejících oblastí. Důležité je však tvořit možnosti rozvoje v souladu s principy udržitelného ... -
Nevyužitý potenciál cestovního ruchu venkovských regionů
Sedláková, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2008) -
Nevyužitý potenciál venkovského cestovního ruchu v regionu Táborska
Čiháková, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2008)Hlavním cílem této práce bylo analyzovat nevyužitý potenciál venkovského cestovního ruchu v regionu. Po analýze navrhnout možnosti rozvoje konkrétního potenciálu. K tomuto produktu bylo zapotřebí provést dotazníkové ... -
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Blanský les - podhůří
Kamlachová, Gabriela (Jihočeská univerzita, 2009)Hlavním cílem bylo popsat vybraný mikroregion z oblasti komerčních služeb se zaměřením na služby cestovního ruchu. Dále provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje těchto služeb. Ve své práci jsem se zabývala ... -
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Netolicko
Hondlíková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2009)Tato bakalářská práce se zabývá popisem mikroregionu Netolicko se zaměřením na oblast služeb cestovního ruchu. Pro získání potřebných primárních dat bylo nutné provést kvantitativní výzkum formou dotazování u subjektů ... -
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Svazek lipenských obcí
Pospíšilová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2009)Tato bakalářská práce popisuje mikroregion Svazek Lipenských obcí z hlediska cestovního ruchu a vymezuje předpoklady dalšího rozvoje tohoto odvětví. V rámci zpracování práce byl proveden na území mikroregionu výzkum u ... -
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Uherskobrodsko
Valertová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2009)Cílem bakalářské práce je na základě posouzení komerčních služeb popsat Uherskobrodský mikroregion se zaměřením na oblast komerčních služeb a dle zjištěných informací porovést v této oblasti situační analýzu. Závěr je ... -
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Svazek měst a obcí Budějovicko sever
Beran, Jakub (Jihočeská univerzita, 2009)Tato bakalářská práce analyzuje komerční služby v mikroregionu a navrzhuje možná řešení pro jejich rozvoj. Hlavním cílem práce je popsat daný svazek obcí se zaměřením na problematiku komerčních služeb, hlavně cestovního ... -
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - vybrané obce Sdružení Růže Euroregionu Silva Nortica
Zítková, Helena (Jihočeská univerzita, 2009)