Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmetana, Pavel
dc.contributor.authorZemanová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-30T09:47:18Z
dc.date.available2021-11-30T09:47:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11202
dc.description.abstractCílem této práce bylo vytvořit přehled krmiv a pomocí dotazníku zhodnotit trh s těmito výrobky. Trh krmiv pro psy je v České republice zastoupen mnoha výrobci. Jedná se o výrobce jak s celosvětovou působností (Pedigree, Candy, Brit) tak i regionální (Fitmin, Propesko). Ve svém portfoliu výrobků mají sortimentně zastoupeny většinou všechny skupiny psů (jak věkově, tak podle plemen ale i podle zátěže psů). Z provedeného dotazníkového šetření je zřejmé, že lidé nejčastěji krmí svého psa kombinací granulí a zbytků z kuchyně. To je dáno tím, že lidé na vesnici mají svého psa spíše jako hlídacího a nehledí tak na jeho výživu a dají mu do krmné dávky vše, co zbude od stolu. Z faktorů, které ovlivňují respondenty při výběru psího krmiva, je na prvním místě již osvědčený výrobek. Na druhém místě jsou současně cena a složení výrobku. Překvapující je, že 70 % všech dotázaných čte složení výrobku, ale pouze 30 % ví, jak se takový produkt vyrábí. Mezi nejpoužívanější značky patří Pedigree na druhém místě a na stejně Friskies a Propesko. Nejznámější značkou je Pedigree dále pak Propesko, Friskiescze
dc.format58
dc.format58
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPescze
dc.subjectVýživacze
dc.subjectKrmiva pro psycze
dc.subjectBARFcze
dc.subjectDogeng
dc.subjectNutritioneng
dc.subjectDog Foodeng
dc.subjectBARFeng
dc.titleProblematika "PET FOOD" - krmivo pro psycze
dc.title.alternative"PET FOOD" nutrition - small and big dog breedseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23735
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work was to create a list of feed and a questionnaire to assess the market for these products. The market in the Czech Republic are represented by many manufacturers . It is a manufacturer as a worldwide ( Pedigree , Candy , British) and regional ( Fitmin , Propesko ). Its portfolio of products are represented in assortment mostly all groups of dogs ( both age and breed according to the load but also by dogs). The conducted survey shows that most people feed their dogs a combination of chips and debris from the kitchen. This is because the people in the village have their dog more like a watch , and so does not look at his food and give it to ration whatever is left over from the table. The factors that influence respondents when selecting a dog food is the first place is already a proven product. In second place are both price and product formulation. Surprising is that 70 % of all respondents read the ingredients, but only 30 % know how a produkt was manufactured. Among the most popular brands include Pedigree and second place at the same Propesko and Friskies . The most famous brand is then Propesko Pedigree , Friskies .eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam