Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorKovářová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:33Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:33Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1309
dc.description.abstractPráce se zabývá alternativní pedagogikou a jejími principy, které je možno uplatnit v oblasti pedagogiky volného času. Z oblasti alternativní pedagogiky je zaměřená na dva u nás největší alternativní pedagogické systémy, a to na pedagogiku Marie Montessori a waldorfskou pedagogiku. V obecné rovině představuje zakladatele a vznik obou směrů s jejich stručnou charakteristikou nutnou pro uvedení do tématu. Hlavním zaměřením práce jsou základní principy obou směrů, které lze využít jako základ pro pedagogickou práci v oblasti pedagogiky volného času, zejména výchovy mimo vyučování. V pohledu těchto principů zároveň zdůrazňuje význam vztahu mezi pedagogem a dítětem se zdůrazněním úcty a respektu k osobnosti dítěte.cze
dc.format102 s., 5 s. obr. příloh
dc.format102 s., 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlternativní pedagogikacze
dc.subjectpedagogika Marie Montessoricze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectprincipcze
dc.subjectpedagogika volného časucze
dc.subjectvýchova mimo vyučování.cze
dc.subjectAlternative pedagogyeng
dc.subjectMarie Montessori pedagogyeng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.subjectfree-time pedagogyeng
dc.subjectupbringing outside education.eng
dc.titleAlternativní pedagogika a její principy využitelné v pedagogice volného časucze
dc.title.alternativeAlternative Methods of Pedagogic and their Usage in Free Time Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10410
dc.description.abstract-translatedMy work deals with the alternative pedagogy and its principles, which can be used at the free-time pedagogy. The work intents on the montessori pedagogy and waldorf pedagogy, because these two pedagogy systems are the most common in Czech Republic. It introduces the founders of both systems and the origin of the systems together with the characteristics needed for the understanding of the theme. Main goals of my work are the basic principles of both trends and their usage for free-time pedagogy, especially for the upbringing outside education. It rises up the relation between the teacher and the learner, stressing out the respect for the child.eng
dc.date.accepted2009-06-11
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam