Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorElich, Markéta
dc.contributor.authorHrdinová, Dana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:13:13Z
dc.date.available2021-11-19T12:13:13Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1395
dc.description.abstractPráce se zabývá jedním ze standardů kvality sociálních služeb - individuálním plánováním průběhu služby v pečovatelské službě. Na pozadí zrodu současné legislativní podoby standardů kvality, jejich významu a principech, ukazuje podstatu a obsah individuálního plánování průběhu služby s klientem. Pozornost je věnována charakteristikám pečovatelské služby a specifikům její cílové skupiny a zejména dovednostem, znalostem a kompetencím klíčových pracovníků potřebných ke zjišťování osobních cílů klientů, k aktivizaci jejich zdrojů a dojednávání adekvátní podpory. V jeden celek jsou integrovány teoretické požadavky s praktickými postupy využití metod a technik individuálního plánování průběhu služby s komunikujícími i nekomunikujícími klienty, ve kterých je základem kontakt, dialog a vztah klíčového pracovníka a klienta. Završením materiálu je návrh obsahu metodiky individuálního plánování v pečovatelské službě, tedy souboru pravidel popisujících průběh tohoto procesu.cze
dc.format92 s.
dc.format92 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální službycze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectstandardcze
dc.subjectindividuální plánovánícze
dc.subjectpečovatelská službacze
dc.subjectklient/uživatelcze
dc.subjectklíčový pracovníkcze
dc.subjectsocial serviceeng
dc.subjectquality standardeng
dc.subjectindividual planningeng
dc.subjecthomecare serviceseng
dc.subjectclient/usereng
dc.subjectkey workereng
dc.titleAspekty individuálního plánování při zavádění standardů kvality v pečovatelské služběcze
dc.title.alternativeThe Aspects of Individual Planning at Innovation of Quality Standards in Homecare Serviceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12524
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with one of quality standards in homecare services - individual planning during the homecare services. It shows principal and content of individual planning during the assistance with a client on present legislative background. It pays attention to homecare services characteristic and specification of its target group, particularly to skills, knowledge and key competences of employees, who are necessary for discovering clients´ personal goals, activating their resources and settling adequate support. There are also integrated theoretical requirements with practical instructions of methods usage and techniques of individual planning during homecare services with communicative and non-communicative clients. These principals are contact, dialog and relationship between key worker and client. The aim of this material is to give proposal for methodical content of individual planning in homecare services, thus set of rules describing course of this process.eng
dc.date.accepted2009-09-07
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEtika v sociální prácicze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam