Zobrazují se záznamy 1761-1780 z 3432

    • Náklady a jejich analýza 

      Kubeš, Jan (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit náklady a provést jejich analýzu ve vybraném podniku. Vybraná společnost pracuje ve stavitelství, ve kterém realizuje všechny druhy staveb v odvětvích dopravního, pozemního ...
    • Efektivnost výrobních faktorů v podniku 

      Hauzerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak vybraný zemědělský podnik využíval své výrobní faktory v letech 2007 až 2011, analyzovat vliv dotací na výsledek rentability podniku a naznačit jejich vliv na využívání výrobních ...
    • Infrastruktura podniků ubytovacích služeb v oblasti Českého Krumlova 

      Šišková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou podniků poskytujících ubytovací služby. Hlavním cílem práce je analyzovat infrastrukturu podniků ubytovacích služeb ve vybraném území a definovat možnosti dalšího rozvoje ...
    • Kulturní rozdíly mezi oblastmi světa ve vztahu k cestovnímu ruchu 

      Sagapova, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou kulturních rozdílů mezi oblastmi světa (mezi TR a ČR) ve vztahu k cestovnímu ruchu. Bylo provedeno terénní šetření, ve kterém byly zjišťovány preference a potřeby potenciálních českých ...
    • Infrastruktura podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Blatensko 

      Jíchová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou infrastruktury podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Blatenska a definuje možnost dalšího rozvoje zkoumaných podniků na základě průzkumu zákaznických potřeb, vyjádření ...
    • Infrastruktura podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti DSO Severní Písecko 

      Fořtová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Bakalářská práce analyzuje infrastrukturu podniků ubytovacích a stravovacích služeb ve vybraném území a definuje možnosti dalšího rozvoje zkoumaných podniků ve vybrané oblasti mikroregionu DSO Severní Písecko na základě ...
    • Význam jednotlivých složek marketingového mixu 

      Broučková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce bylo provést zhodnocení současného marketingového mixu ve vybrané firmě a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení a případné změny. V teoretické části je obecně charakterizován marketing ...
    • Účetní chyby podle druhu kontrol 

      Šťastná, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce se zabývá tématem účetních chyb podle druhu jednotlivých kontrol. První část práce je věnována stručnému vymezení podstaty a funkce účetnictví, zásad a principů účetnictví a jeho právní úpravy. Další část je pak ...
    • Podniková výkonnost na bázi peněžních ukazatelů 

      Jungbauerová, Jana (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této práce bylo zhodnotit tvorbu a užití cash flow v konkrétním podniku za období od roku 2010 do roku 2012. Prvním krokem bylo sestavení přehledu cash flow za uvedené období. Hodnota cash flow byla pak porovnána s ...
    • Řízení služeb ve vybrané neziskové organizaci 

      Broukalová, Marie (Jihočeská univerzita, 2013)
      Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých z hlediska procesu a kvality poskytování služeb. Nejprve byla nastudována odborná literatura, ze které byly získány ...
    • Analýza služeb vybraného podniku z oboru nákladní dopravy a návrh variant na zefektivnění poskytovaných služeb 

      Podhora, Radek (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce byla analýza podniku Domitruck s.r.o. a návrh určitých zlepšení u poskytovaných služeb v oboru servisu nákladních vozidel. V první části byla vypracována literární rešerše, která dále pomohla k ...
    • PR nástroje ve vybraném podniku 

      Milcová, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem práce bylo zhodnotit současné využití vnitřních a vnějších vztahů s veřejností ve společnosti Fabory CZ, s. r. o. a vytvořit plán dalšího rozvoje. V praktické části této práce jsou uvedeny PR aktivity, které se ...
    • Manažerská komunikace ve vybraném podniku 

      Urešová, Nikola (Jihočeská univerzita, 2013)
      Předložená bakalářská práce se zabývá manažerskou komunikací ve vybraném podniku. V rámci manažerské komunikace jsem se zaměřila na komunikaci vnitropodnikovou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické ...
    • Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku 

      Vonášková, Alena (Jihočeská univerzita, 2013)
      Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku bylo provést analýzu vybranou metodou 7S, zhodnotit výsledky a případně navrhnout změny. Dílčím cílem práce bylo provedení SWOT analýzy ...
    • Podnik řízený zákazníkem 

      Voštová, Marie (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce je: ?Zhodnocení využívání zásad podniku řízeného zákazníkem ve vybraných firmách?. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se podniku řízeného zákazníkem a sedm zásad podle R. C. ...
    • Cenový mix ve vybraném podniku 

      Pavouková, Veronika (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem mé bakalářské práce je analyzovat proces cenové tvorby ve vybraném podniku. První část mé práce je zaměřena na teoretické poznatky o cenové tvorbě. V druhé části je pak provedena analýza a hodnocení procesu cenové ...
    • Význam a využití marketingu v maloobchodě 

      Kutheilová, Adéla (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ ...
    • Podpora produktu, jako nástroj marketingového mixu 

      Sedláková, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě a následně návrhy na její zlepšení. Autorka provedla analýzu podpory produktu a poté bylo navrženo několik návrhů na zlepšení ...
    • Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o. 

      Krotká, Veronika (Jihočeská univerzita, 2013)
      V bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat se analýzou marketingového prostředí společnosti Atlantik produkt Třešňák s.r.o., která se zabývá prodejem rybích produktů a lahůdkářských specialit. Cíl mé práce jsem orientovala ...
    • Analýza vnějšího prostředí podniku 

      Kalinová, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem bakalářské práce na téma "Analýza vnějšího prostředí podniku" je zanalyzovat vnější prostředí vybraného podniku. Na základě této analýzy stanovit trendy v makroprostředí a faktory, které mají největší vliv na vývoj ...