Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 81-100 z 3298
-
Metody oceňování majetku v účetnictví vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce se zabývá definicí metod oceňování majetku ve vybrané společnosti na základě zákona o účetnictví a zvažuje metody, které lze použít při vlastní výrobě nebo pořízení majetku a kdy je použít. Ukazuje problém ... -
Finanční analýza podniku
(Jihočeská univerzita, 2021)Předmětem této bakalářské práce je vyhodnocení finanční situace zemědělského podniku VOD Zdislavice pomocí aplikace platných metod finanční analýzy za sledované období 2014-2018 za současného porovnání s vytvořeným vzorkem ... -
Optimalizace daně z příjmů fyzických osob u konkrétního poplatníka
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce se zabývá optimalizací daně z příjmů fyzických osob u konkrétního poplatníka. Konkrétním poplatníkem je osoba samostatně výdělečně činná v oblasti zemědělství. Cílem této práce je stanovit částku daně z ... -
Využití technické analýzy při obchodování na finančním trhu
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této bakalářské práce je aplikace principů a postupů technické analýzy a tvorba vlastní obchodní strategie na vybraném finančním trhu. V práci jsou popsány metody a nástroje včetně jejich vlastností, které jsou ... -
Řízení zásob a logistických procesů ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce se zabývá analýzou procesů souvisejících se zásobami a logistikou, proto je v ní zahrnut popis řízení zásob a logistiky a vysvětlení pojmů jako jsou logistika a logistické procesy, zásoby, nákup a prodej. ... -
Marketingová komunikace univerzit třetího věku
(Jihočeská univerzita, 2021)Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace univerzit třetího věku a také porovnání komunikace vybraných univerzit, které jsou součástí Asociace univerzit třetího věku. Bakalářská práce obsahuje teoretický ... -
Komparace mzdové problematiky v České republice a ve Slovenské republice
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce se zabývá mzdovou problematikou v České republice a ve Slovenské republice. Za účelem následného porovnání mzdových systémů v těchto sousedních zemích je text zaměřen na analyzování klíčových oblastí ... -
Employer Branding ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2021)Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské ... -
Trendy v získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2021)Tato práce zkoumá výběr a získávání zaměstnanců ve vybrané společnosti. Bakalářská práce zkoumá metody, které jsou popsány v odborné literatuře. Zvláštní pozornost je věnována výběrové metodě prostřednictvím internetových ... -
Stres management ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce na téma Stres management ve vybrané organizace se zaobírá problémem stresu a pracovní spokojeností ve vybrané organizaci. V teoretické části je vymezen pojem stres, dělení stresu, jsou uvedeny stresory. ... -
Kompetence, dovednosti a schopnosti florbalových a hokejových trenérů
(Jihočeská univerzita, 2021)Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi a schopnostmi trenérů florbalu a hokeje. Z hlediska managementu můžeme tyto trenérské kompetence, schopnosti a dovednosti srovnávat s prací manažerů, kteří však obvykle řídí ... -
Vliv robotizace na zaměstnanost
(Jihočeská univerzita, 2021)Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení vlivu robotizace na zaměstnanost. Bakalářská práce představuje fenomén robotizace a hodnotí možnosti využití robotů v podnicích. Bakalářská práce zkoumá dopad robotizace a ... -
Systém získávání zaměstnanců v maloobchodech
(Jihočeská univerzita, 2021)Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat systém získávání zaměstnanců v maloobchodech a navrhnout možné způsoby zlepšení. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část práce vysvětluje ... -
Optimalizace systému řízení zásob ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce se zabývá systémem řízení zásob v podniku Edscha Automotive Kamenice, s. r. o. V teoretické části práce je pozornost věnována poznatkům z oblasti logistiky a zásob. Praktická část se zaměřuje na představení ... -
Spotřební a energetické daně v ČR a ostatních členských státech Evropské unie
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této bakalářské práce je pomocí vybraných ukazatelů zjistit ve vymezeném období 2001-2019 odlišnosti mezi členskými státy Evropské unie v oblasti aplikace spotřebních a energetických daní s důrazem na Českou republiku. ... -
Účtování obchodních operací a zásob v maloobchodě
(Jihočeská univerzita, 2021)Předmětem bakalářské práce je analýza účetních operací a vedení zásob ve společnosti Austrotool s.r.o. Dále také vypracování návrhů na zefektivnění stávajícího systému vedení účetních operací a skladových zásob. Jedním z ... -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
(Jihočeská univerzita, 2021)Tato práce se zabývá marketingovou komunikací v neziskové organizaci, Husitském muzeu v Táboře. Předmětem zkoumání je to, zda tato nezisková instituce naplňuje své marketingové cíle, jaké prostředky ke komunikaci využívá, ... -
Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce se zabývá regionální značkou "TOULAVA regionální produkt", sdruženou v Asociaci regionálních značek (ARZ). Regionální značka certifikuje výrobky i služby a zaručuje jedinečnost, regionální původ, kvalitu ... -
Ochrana spotřebitele v oblasti potravin
(Jihočeská univerzita, 2021)Bakalářská práce popisuje práva a povinnosti spotřebitelů, kteří jsou součástí mezinárodního obchodu. Práce se zaměřuje zejména na ochranu spotřebitele v České republice, ale také Evropské unie. Právní předpisy dané země ... -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Lipensko)
(Jihočeská univerzita, 2021)Stále se zvyšující počet návštěvníků významných míst způsobuje stále více potíží. Tato bakalářská práce se zaměřuje na průzkum a identifikaci faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků ve vybrané oblasti. Konkrétně tedy ...