Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorSuchnová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-19T12:18:53Z
dc.date.available2021-11-19T12:18:53Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1661
dc.description.abstractPráce se zabývá diagnostikou sociálního klimatu školní třídy na prvním stupni základní školy.Teoretická část charakterizuje základní pojmy, které utvářejí sociální klima třídy:funkce školy, prostředí, klima a atmosféra školní třídy, pozitivní školní klima třídy, problémy v klimatu školní třídy a také metodiku šetření. Praktická část obsahuje empirický výzkum, který byl proveden v malotřídní základní škole. K výzkumu byl použit dotazník "My Class Inventory". U žáků byla zkoumána soutěživost, spokojenost,třenice ve třídě, obtížnost učení a soudržnost třídy.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlima školycze
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectdeterminanty klimatucze
dc.subjectpozitivní klima třídycze
dc.subjectschool climateeng
dc.subjectclassroom climateeng
dc.subjectclimate determinantseng
dc.subjectpositive classroom climateeng
dc.titleDiagnostika sociálního klimatu třídy na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnostic of Social Climate of Classrom at Primary Schoooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10191
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the diagnostics of social climate of a classroom at Primary School. The theoretical part characterizes basic concepts, which form the social climate of a classroom: school role, environment, classroom climate and atmosphere, peculiarity of a teacher and pupils, positive classroom climate, problems in classroom climate and the methodology of investigation. The practical part contains an empirical research that was realised at one-room Primary School. ''My Class Inventory“ questionnaire was used in the research. We examined the level of competitiveness, satisfaction of pupils, frictions in the classroom, the difficulty of learning and classroom cohesion. Overall results have revealed that satisfaction and classroom cohesion are the highest values - these are very positive values, which represent a solid basis for further development of pupils.eng
dc.date.accepted2008-09-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNáboženská výchova a etikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam