Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠrajer, Jindřich
dc.contributor.authorLaňka, Jiří Ignác
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:04Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:04Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1702
dc.description.abstractPráce pojednává o výchově jako systému, zvláště pak o výchovném systému svatého Jana Boska. Ten je pak porovnáván s výchovnými systémy vybraných alternativních škol, které svou podstatou velmi lidsky přistupují k duši dítěte. Cílem bakalářské práce je porovnání vybraných problematik, které se autorovi jeví jako významné. Jedná se o určení cílové skupiny, vůči které je výchovný systém zaměřený, výchovné metody, sledované cíle výchovného působení a edukační prostředí. Rovněž bude sledován vztah systému ke křesťanské víře.cze
dc.format41 s.
dc.format41 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpreventivní systémcze
dc.subjectMontessoricze
dc.subjectWaldorfcze
dc.subjectalternativní školacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectmetodacze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectvýchovný cílcze
dc.subjectedukační prostředícze
dc.subjectprevention systemeng
dc.subjectMontessorieng
dc.subjectWaldorfeng
dc.subjectalternative schooleng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjecteducational objectiveeng
dc.subjecteducational environmenteng
dc.titlePOROVNÁNÍ VÝCHOVNÝCH SYSTÉMŮ VYBRANÝCH ALTERNATIVNÍCH ŠKOL S PREVENTIVNÍM SYSTÉMEM DONA BOSKAcze
dc.title.alternativeThe Comparison of Selected Alternative Schools' Pedagogical Systems with the Don Bosco Preventive Systemeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10682
dc.description.abstract-translatedThe Paper discusses the education and upbringing as a system, and is especially aimed at the Preventive system of Saint John Bosco. The Bosco’s system is then compared to the selected alternative schools’ pedagogical systems, which take humanism as the core of approach to the child’s soul. The aim of this baccalaureate paper is to compare the selected issues, which the author sees as being important. It is the specification of target group, to which the pedagogical system is aimed at, the upbringing and educational methods, the monitored educational objectives and the educational environment. Also, there is the monitoring of the relationship between the system and the Christianity.eng
dc.date.accepted2008-09-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePastorační asistencecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam