dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Neshybová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:19:34Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:19:34Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-06-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1771 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce bylo vyzkoušet si pedagogicko-psychologickou diagnostiku - dotazník, aplikovat ho ve školní družině a vyhodnotit. V první části bakalářské práce jsem se teoreticky zabývala termíny, které se dotýkaly praktické části, mezi tyto termíny patří sociální klima, sociální vztahy, sociální komunikace a socializace. Součástí této části je seznámení se školní družinou, jejími cíly, posláním a funkcí. V další části se věnuji problematice pedagogicko-psychologické diagnostiky, co to je a jak ji můžeme využít. Dále popisuji strategii a postupy diagnostiky, samotné metody i jejich využití.
Praktická část se věnuje pedagogicko-psychologické metodě formou dotazníku, který má za cíl zjištění vztahu dětí ve školní družině a jejich spokojenost se zařízením. Za pomoci vyplněných dotazníků dětmi a jejich vyhodnocením jsem dospěla k závěru, že dětí mají mezi sebou dobré vztahy i s prostředím jsou téměř spokojeny. | cze |
dc.format | 52 s.,5 s. 4 s. příloh. | |
dc.format | 52 s.,5 s. 4 s. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | sociální vztahy | cze |
dc.subject | sociální komunikace | cze |
dc.subject | sociální klima | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | pedagogicko-psychologická diagnostika | cze |
dc.subject | diagnostické metody | cze |
dc.subject | socialization | eng |
dc.subject | social relations | eng |
dc.subject | social communication | eng |
dc.subject | social climate | eng |
dc.subject | youth club | eng |
dc.subject | pedagogically-psychological diagnostic diagnostic methods | eng |
dc.title | Sociální klima ve školní družině a jeho diagnostika | cze |
dc.title.alternative | Social Climate at Youth Cluba and its Diagnostic | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10780 | |
dc.description.abstract-translated | The purous of my bachelor work was to try in practice the pedagogically-psychological diagnostic - a questionaire which has been aplicated in a school youth club and analyzed.
In the first part of my work I deal with the terms which I use in the practical part. These are: social climate, social relations, social communication and socialization. It also contains information about the school youth club, its aims and functions. In the following part I deal with the questions of pedagogically-psychological diagnostic, what it is and how we can use it. Then I describe strategies and methods of the diagnostic and methods of its utilization.
The practical part deals with the pedagogically-psychological method which uses questionaires. The aim is to find out the realtions among children in the school youth club and their satisfaction with the equipment. Thanks to the filled-in questionaires I have found out that the relationships among children are good and they are almost satisfied with the environment. | eng |
dc.date.accepted | 2008-09-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pávková, Jiřina | |