Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorNeshybová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:34Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:34Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1771
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo vyzkoušet si pedagogicko-psychologickou diagnostiku - dotazník, aplikovat ho ve školní družině a vyhodnotit. V první části bakalářské práce jsem se teoreticky zabývala termíny, které se dotýkaly praktické části, mezi tyto termíny patří sociální klima, sociální vztahy, sociální komunikace a socializace. Součástí této části je seznámení se školní družinou, jejími cíly, posláním a funkcí. V další části se věnuji problematice pedagogicko-psychologické diagnostiky, co to je a jak ji můžeme využít. Dále popisuji strategii a postupy diagnostiky, samotné metody i jejich využití. Praktická část se věnuje pedagogicko-psychologické metodě formou dotazníku, který má za cíl zjištění vztahu dětí ve školní družině a jejich spokojenost se zařízením. Za pomoci vyplněných dotazníků dětmi a jejich vyhodnocením jsem dospěla k závěru, že dětí mají mezi sebou dobré vztahy i s prostředím jsou téměř spokojeny.cze
dc.format52 s.,5 s. 4 s. příloh.
dc.format52 s.,5 s. 4 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectsociální vztahycze
dc.subjectsociální komunikacecze
dc.subjectsociální klimacze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectpedagogicko-psychologická diagnostikacze
dc.subjectdiagnostické metodycze
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectsocial relationseng
dc.subjectsocial communicationeng
dc.subjectsocial climateeng
dc.subjectyouth clubeng
dc.subjectpedagogically-psychological diagnostic diagnostic methodseng
dc.titleSociální klima ve školní družině a jeho diagnostikacze
dc.title.alternativeSocial Climate at Youth Cluba and its Diagnosticeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10780
dc.description.abstract-translatedThe purous of my bachelor work was to try in practice the pedagogically-psychological diagnostic - a questionaire which has been aplicated in a school youth club and analyzed. In the first part of my work I deal with the terms which I use in the practical part. These are: social climate, social relations, social communication and socialization. It also contains information about the school youth club, its aims and functions. In the following part I deal with the questions of pedagogically-psychological diagnostic, what it is and how we can use it. Then I describe strategies and methods of the diagnostic and methods of its utilization. The practical part deals with the pedagogically-psychological method which uses questionaires. The aim is to find out the realtions among children in the school youth club and their satisfaction with the equipment. Thanks to the filled-in questionaires I have found out that the relationships among children are good and they are almost satisfied with the environment.eng
dc.date.accepted2008-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePávková, Jiřina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam