Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřišťan, Alois
dc.contributor.authorSemerová, Renata
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:36Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:36Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2008-11-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1774
dc.description.abstractPráce se zabývá rozhovorem v sociální práci. Ten je možno považovat za základní techniku i nástroj sociálního pracovníka při jednání s klientem. Na začátku stručně seznamuje se sociální prácí, osobou sociálního pracovníka a pojednává o rozhovoru v sociální práci obecně. Předně je zaměřena na problematiku nedirektivního podpůrného poradenského rozhovoru, který přibližuje charakteristikou jeho jednotlivých fází. K ucelenosti tématu pozornost okrajově věnuje technice aktivního naslouchání a asertivního chování. Práce se v závěru zamýšlí nad otázkou, jak pojednávaný rozhovor sociálního pracovníka s klientem napomáhá k dosažení, naplnění a tím i realizaci poslání a cílů sociální práce. Pomocí tří vymezených cílů z oblasti sociální práce následně vyhodnocuje a poukazuje na roli rozhovoru vzhledem k položené otázce.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální prácecze
dc.subjectsociální pracovníkcze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectnedirektivní podpůrný poradenský rozhovorcze
dc.subjectfáze rozhovorucze
dc.subjectaktivní naslouchánícze
dc.subjectasertivní chovánícze
dc.subjectsocial workeng
dc.subjectsocial workereng
dc.subjectintervieweng
dc.subjectindirective supportave consultationeng
dc.subjectphase of intervieweng
dc.subjectactive listeningeng
dc.subjectassertive behavioureng
dc.titleRozhovor jako jeden z prostředků sociální práce s klientemcze
dc.title.alternativeInterview as One of Instruments of Social Work with a Clienteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10783
dc.description.abstract-translatedThis work is concerned with an interview as a social work subject. Such interview can be considered as basic technique and instrument for social worker while acting with a client. From its start the work briefly introduces to the social work problem and the person of social worker and discourses about the interview in social work in general. In the first place it is focused on problems of indirective supportave consultation that introduces by charactaristics of individual phases of the interview. For cause of compact look on topic it gives attention to techniques of active listening and assertive behaviour. The work in its final part takes a think about how the interview between the social worker and his client helps to attain purposes and through them also realizations of mission of social work. By accomplishing of three specified objectives from social work sphere it analyzes and points the principle of interview in relation to questioned subject.eng
dc.date.accepted2009-02-12
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam