dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Luňáková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:19:40Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:19:40Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1781 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na zážitkovou pedagogikou a její použití při adaptačních kurzech na jihočeských středních školách. První dvě kapitoly se zabývají především popsáním historie a současnosti zážitkové pedagogiky, základních pojmů, principů a jejích elementů.
Třetí část je praktická a snaží se nastínit realizaci adaptačních kurzů v praxi. Tato část vychází z šetření pomocí dotazníků zaměřených např. na použití her, zpětné vazby, prostředků motivace, principů zážitkové pedagogiky apod., které byly zaslány středním školám v jižních Čechách, jež adaptační kurzy pořádají.
Tyto kurzy jsou v České republice realizovány krátce. Jejich využití se však stále rozšiřuje, což je přínosem především pro děti při přestupu ze základní na střední školu, který je tímto výrazně usnadněn. | cze |
dc.format | 59 s. | |
dc.format | 59 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | zážitková akce | cze |
dc.subject | cyklus učení prožitkem | cze |
dc.subject | flow | cze |
dc.subject | komfortní zóna | cze |
dc.subject | princip dobrovolnosti | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | zpětná vazba | cze |
dc.subject | adaptační kurz | cze |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | experiential learning | eng |
dc.subject | experiential action | eng |
dc.subject | cycle of experince learning | eng |
dc.subject | flow | eng |
dc.subject | zone of comfort | eng |
dc.subject | principle of willigness | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | review | eng |
dc.subject | adaptive course | eng |
dc.title | Využití zážitkové pedagogiky při adaptačních kurzech na jihočeských středních školách | cze |
dc.title.alternative | Experiential Learning in Adaptive Courses at Southbohemian Secondary Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10791 | |
dc.description.abstract-translated | The work si focused on the experietial learning and its use in adaptive courses at southbohemian secondary schools. First two chapters above all describe the history and present of experiential learning, bring key words and introduce its principles and elements.
The third chapter is practical and tries to sketch the realization of adaptive courses in practice. It is based on the survey using guestionnaires focused on e.g. use of games, feedback, motivation instruments, principles of experiential learning etc. These guestionnaires were sent to secondary schools in South Bohemia, that adaptive courses organize.
These courses has been organized shortly in the Czech Republic. However, their use is still being extended, which helps mainly children coming from basic to secondary schools to make this transition easier. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |