Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorLuňáková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:40Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:40Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1781
dc.description.abstractPráce je zaměřena na zážitkovou pedagogikou a její použití při adaptačních kurzech na jihočeských středních školách. První dvě kapitoly se zabývají především popsáním historie a současnosti zážitkové pedagogiky, základních pojmů, principů a jejích elementů. Třetí část je praktická a snaží se nastínit realizaci adaptačních kurzů v praxi. Tato část vychází z šetření pomocí dotazníků zaměřených např. na použití her, zpětné vazby, prostředků motivace, principů zážitkové pedagogiky apod., které byly zaslány středním školám v jižních Čechách, jež adaptační kurzy pořádají. Tyto kurzy jsou v České republice realizovány krátce. Jejich využití se však stále rozšiřuje, což je přínosem především pro děti při přestupu ze základní na střední školu, který je tímto výrazně usnadněn.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectzážitková akcecze
dc.subjectcyklus učení prožitkemcze
dc.subjectflowcze
dc.subjectkomfortní zónacze
dc.subjectprincip dobrovolnosticze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjecthracze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectadaptační kurzcze
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectexperiential actioneng
dc.subjectcycle of experince learningeng
dc.subjectfloweng
dc.subjectzone of comforteng
dc.subjectprinciple of willignesseng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectrevieweng
dc.subjectadaptive courseeng
dc.titleVyužití zážitkové pedagogiky při adaptačních kurzech na jihočeských středních školáchcze
dc.title.alternativeExperiential Learning in Adaptive Courses at Southbohemian Secondary Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10791
dc.description.abstract-translatedThe work si focused on the experietial learning and its use in adaptive courses at southbohemian secondary schools. First two chapters above all describe the history and present of experiential learning, bring key words and introduce its principles and elements. The third chapter is practical and tries to sketch the realization of adaptive courses in practice. It is based on the survey using guestionnaires focused on e.g. use of games, feedback, motivation instruments, principles of experiential learning etc. These guestionnaires were sent to secondary schools in South Bohemia, that adaptive courses organize. These courses has been organized shortly in the Czech Republic. However, their use is still being extended, which helps mainly children coming from basic to secondary schools to make this transition easier.eng
dc.date.accepted2008-06-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam