Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOchozka, Karel
dc.contributor.authorBýčková, Daniela
dc.date.accessioned2021-11-19T12:19:45Z
dc.date.available2021-11-19T12:19:45Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1788
dc.description.abstractPráce se zabývá rozvojem hudebního vnímání se zaměřením na hudební rytmus v mimoškolní edukaci. Podrobněji rozebírá složky rytmu, dělení rytmu a jeho vývoj. Dále je charakterizován hudební vývoj dítěte v předškolním a mladším školním věku. Značná část práce se věnuje pohybovým činnostem. Rozebírá jejích formu, způsoby provedení a možnosti hudební improvizace. Věnuje se metodám Carla Orffa, postupům při rozvíjení hudebnosti a popisuje jeho instrumentář dětských hudebních nástrojů. Dále se zabývá problematikou hudební pedagogiky a interakcí hudebního pedagoga a dítěte. Je doplněna ukázkami her, které jsou zaměřeny na rozvíjení rytmu.cze
dc.format46
dc.format46
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrytmuscze
dc.subjectrytmické cítěnícze
dc.subjectpohybové činnosticze
dc.subjecthudební pedagogikacze
dc.subjectrhythmeng
dc.subjectrhythm feelingeng
dc.subjectmoving activitieseng
dc.subjectmusical educationeng
dc.titleRozíjení rytmického cítění u dětí předškolního a mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeDeveloping of Rhythm Feeling in Children of Pre-school and Primary-school Ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10800
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the developing of musical perception with the focus on musical rhythm in the out-of-school education. In more detail it analyses the components of rhythm, partition of rhythm and its development. Next the musical development of a child at pre-school and primary-school age is characterized. A great deal of the work is devoted to movement activities. It analyses their form, technique and possibilities of musical improvisation. It concerns the methods by Carl Orff, the techniques of musicalness cultivation and describes his armamentarium of children musical instruments. Next it deals with problems of music education and interaction between a musical pedagogue and a child. It is completed with samples of games developing the feeling of rhythm .eng
dc.date.accepted2008-06-06
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam