dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Vaňková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:19:48Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:19:48Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1793 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou autority ve společnosti, v pedagogice a úžeji se zaměřuje na autoritu učitele a autoritu pedagoga volného času.
V první části se definuje autorita a popisují jevy s ní spojené. Dále práce nastiňuje význam a současnou pozici autority ve společnosti. V druhé části se práce se zaměřuje na postoj pedagogiky k autoritě. Dochází ke snaze o definování jevů, které ovlivňují autority učitele a autoritu pedagoga volného času. Dochází také k porovnání obou autorit. | cze |
dc.format | 42 s. | |
dc.format | 42 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | autorita / společnost | cze |
dc.subject | krize autority | cze |
dc.subject | autoritářství | cze |
dc.subject | autorita učitele | cze |
dc.subject | autorita pedagoga volného času | cze |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | formální autorita | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | pedagogika | cze |
dc.subject | authority / society | eng |
dc.subject | crisis of authority | eng |
dc.subject | authoritarian personality | eng |
dc.subject | authority of leisure-time educator | eng |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | formal authority | eng |
dc.subject | competency | eng |
dc.subject | educational studies | eng |
dc.title | Srovnání autority učitele ve škole a pedagoga volného času | cze |
dc.title.alternative | Authority Comparison of the School Teacher with the Leisure-time Educator | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10807 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with authority issue in society, educational studies, with authority of teacher and authority of leisure-time educator.
In its first part this work defines authority and describes phenomenons attached to it. Later this work desribes actual position of authority in society. Final this work defines phenomenons, which affects authority of the teacher and authority of leisure-time educator, with short comparison. | eng |
dc.date.accepted | 2008-09-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Řepa, Karel | |