Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorKolářová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-19T12:20:10Z
dc.date.available2021-11-19T12:20:10Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1825
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem slovní komunikace dítěte. První část popisuje vývoj verbální komunikace z historického hlediska, vymezuje pojem verbální komunikace a uvádí několik definic verbální komunikace. Dále se zabývá funkcemi a fázemi komunikování, motivacemi ke komunikování a objasněním pojmů jazyk a řeč. Další část práce se zabývá jednotlivými vývojovými obdobími dítěte, které tvoří novorozenec, kojenec, batole, předškolní věk a mladší školní věk. Popisuje vývojové oblasti dítěte a důraz klade na vývoj verbální komunikace. Poslední část práce analyzuje problematiku vývojových poruch verbální komunikace. Pojednává o různých poruchách řeči, zkoumá jejich etiologii, zabývá se možnou prevencí těchto poruch a péčí o osoby s poruchami řeči.cze
dc.format40s
dc.format40s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectslovní komunikacecze
dc.subjectvývojové obdobícze
dc.subjectvývojové poruchy verbální komunikacecze
dc.subjectverbal communicationeng
dc.subjectdevelopment stageseng
dc.subjectdevelopment verbal communication disorderseng
dc.titleVývoj slovní komunikace dítětecze
dc.title.alternativeThe Development of Verbal Communication of a Childeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12806
dc.description.abstract-translatedThe essay deals with the development of the verbal communication of a child. The first part describes the development of verbal communication from the historical viewpoint, determines the conception of verbal communication and features several definitions of verbal communication. Further it deals with the functions and stages of communication, motivations for communication and clarification of the terms language and speech. The other part of the work deals with the individual development stages of a child, which include new - born, infant, toddler, preschool age and younger school age. It describes the development spheres of a child and emphasis the development of verbal communication. The last part of the essay analyses the problem of development verbal communication disorders. It discusses various speech disorders, explores their etiology, deals with the possible prevention of these disorders and the care of people with speech disorders.eng
dc.date.accepted2008-09-02
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKovářová, Irena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam