dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Koprnová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:20:12Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:20:12Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1827 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá specifickými vývojovými poruchami učení mladšího školního věku. Převážně se jedná o teoretické zpracování této problematiky. Problematika začíná definicemi základních pojmů, přes klasifikaci, charakteristiku mladšího školního věku, až po specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku. Jde o specifikaci příčin a projevu poruch učení. Práce se zabývá elementárními poruchami psaní - dysgrafií, její diagnostikou, specifickými znaky a možnostmi nápravy. V závěru práce se uvádí praktické využití poznatků, které jsou aplikované na konkrétním příkladu. Je možné je využít pro jednotlivce i skupinu ve školní třídě. | cze |
dc.format | 46 | |
dc.format | 46 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dyskalkulie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | příčiny a projevy specifických poruch učení | cze |
dc.subject | redukce a kompenzace specifických poruch učení. | cze |
dc.subject | Key words: learning disorders | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | dysgraphia | eng |
dc.subject | dyscalculia | eng |
dc.subject | dysorthographia | eng |
dc.subject | causes and appearance of specific learning dysfunctions | eng |
dc.subject | reduction and compensation of specific learning dysfunctions. | eng |
dc.title | Možnosti práce pedagoga s žáky mladšího školního věku se specifickými vývojovými poruchami učení se zaměřením na dysgrafii | cze |
dc.title.alternative | The Possibilities of Pedagogues Work with Younger School Age Pupils with Specific Evolutionary Dysfunctions Aimed to Dysgraphia | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12816 | |
dc.description.abstract-translated | The work is engaged in specific evolutionary dysfunctions of learning in younger school age. Mostly, it is about theoretic compilation of this problematic. The problematic starts with definitions of basic terms then classification and characteristic of younger school age and ends with specific learning dysfunctions of younger school age pupils. It is about specification of causes and appearance of specific learning dysfunctions. The work engages in elementary writing disorders - dysgraphia, its diagnostic, specific signs and possibilities of remedy. At the end of the work, there is a practical usage of knowledge, which is applicated to particular example. It is possible to use it either for individuals or
a group in a youth class. | eng |
dc.date.accepted | 2008-09-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaplánek, Michal | |