Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorKoprnová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:20:12Z
dc.date.available2021-11-19T12:20:12Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1827
dc.description.abstractPráce se zabývá specifickými vývojovými poruchami učení mladšího školního věku. Převážně se jedná o teoretické zpracování této problematiky. Problematika začíná definicemi základních pojmů, přes klasifikaci, charakteristiku mladšího školního věku, až po specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku. Jde o specifikaci příčin a projevu poruch učení. Práce se zabývá elementárními poruchami psaní - dysgrafií, její diagnostikou, specifickými znaky a možnostmi nápravy. V závěru práce se uvádí praktické využití poznatků, které jsou aplikované na konkrétním příkladu. Je možné je využít pro jednotlivce i skupinu ve školní třídě.cze
dc.format46
dc.format46
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdyskalkuliecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectpříčiny a projevy specifických poruch učenícze
dc.subjectredukce a kompenzace specifických poruch učení.cze
dc.subjectKey words: learning disorderseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgraphiaeng
dc.subjectdyscalculiaeng
dc.subjectdysorthographiaeng
dc.subjectcauses and appearance of specific learning dysfunctionseng
dc.subjectreduction and compensation of specific learning dysfunctions.eng
dc.titleMožnosti práce pedagoga s žáky mladšího školního věku se specifickými vývojovými poruchami učení se zaměřením na dysgrafiicze
dc.title.alternativeThe Possibilities of Pedagogues Work with Younger School Age Pupils with Specific Evolutionary Dysfunctions Aimed to Dysgraphiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12816
dc.description.abstract-translatedThe work is engaged in specific evolutionary dysfunctions of learning in younger school age. Mostly, it is about theoretic compilation of this problematic. The problematic starts with definitions of basic terms then classification and characteristic of younger school age and ends with specific learning dysfunctions of younger school age pupils. It is about specification of causes and appearance of specific learning dysfunctions. The work engages in elementary writing disorders - dysgraphia, its diagnostic, specific signs and possibilities of remedy. At the end of the work, there is a practical usage of knowledge, which is applicated to particular example. It is possible to use it either for individuals or a group in a youth class.eng
dc.date.accepted2008-09-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaplánek, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam