Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorSamcová, Věra
dc.date.accessioned2021-11-19T12:20:24Z
dc.date.available2021-11-19T12:20:24Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1842
dc.description.abstractPráce je zaměřena na úzkostné děti mladšího školního věku ve výuce náboženství. První část práce obsahuje definice a rozlišení pojmů úzkost a strach, popisuje úzkostné dítě z pohledu psychologie. V práci jsou uvedeny faktory ovlivňující zvýšenou úzkost u dětí (vrozené dispozice, rodina, škola, krizové životní události), z pohledu vývojové psychologie je popsán mladší školní věk.Práce se zabývá i pedagogickou komunikací s úzkostnými dětmi. Závěrečná část práce se věnuje výuce náboženství na 1. stupni základní školy. Pokládá si otázku, jak může náboženská výchova přispět k tomu, aby se úzkostné děti se svou úzkostí lépe vyrovnávaly. Jmenuje vhodná témata pro práci s těmito dětmi.cze
dc.format49 s.
dc.format49 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectúzkostcze
dc.subjectstrachcze
dc.subjectvýuka náboženstvícze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectúzkostné poruchycze
dc.subjectpedagogická komunikace s úzkostnými dětmicze
dc.subjectanxietyeng
dc.subjectfeareng
dc.subjectreligious educationeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectanxious defectseng
dc.subjectpedagogical communication with anxious childreneng
dc.titleÚZKOSTNÉ DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE VÝUCE NÁBOŽENSTVÍcze
dc.title.alternativeAnxious Children of Younger School Age in Religious Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag13867
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on anxious children of younger school age in religious education. The first part of the work contains definitions and differentiation of the concept anxiety and fear. There are anxious children described from a view of psychology. There are named main factors influencing increased anxiety (natural dispositions, family, school, difficult living situations). Younger school age is described from a view of evolutionary psychology. The work deals with pedagogical communication with anxious children. The last part of the work deals with religious education at primary school. It poses a question, how religious education can help anxious children to cope with their anxiety. Concrete themes, especially suitable for work with anxious children in religious education, are presented there.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNáboženská výchova a etikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam