Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrban, Petr
dc.contributor.authorŘehka, Martin
dc.date.accessioned2021-11-19T12:20:29Z
dc.date.available2021-11-19T12:20:29Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1848
dc.description.abstractPráce se zabývá vztahy v obchodním prostředí se zaměřením na etické aspekty vztahu nabídky a poptávky. První část práce se zabývá terminologickým popisem, druhá část pak pohledem ze strany prodávajících. Náhledem z druhé strany, tj. ze strany poptávky, se zabývá třetí část práce a v posledním bodě je uveden jejich vzájemný vztah. Cílem je pak ukázat důležitost správného morálního chování v obchodním prostředí, upozornit na nejčastější nemorálního chování a jejich důsledky, a dále uvést, jak se může morální chování vyplatit ve strategii nabízejícího či poptávajícího s výhledem do budoucna.cze
dc.format45 s.
dc.format45 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnabídkacze
dc.subjectpoptávkacze
dc.subjectobchodní etikacze
dc.subjectprodejcecze
dc.subjectprodávajícícze
dc.subjectkupujícícze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectmorální chovánícze
dc.subjectsupplyeng
dc.subjectdemandeng
dc.subjectbusiness ethicseng
dc.subjectsellereng
dc.subjectvendoreng
dc.subjectsalesmaneng
dc.subjectbuyereng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectpurchasereng
dc.subjectmoral behavioreng
dc.titleEtické aspekty vztahu "nabídka - poptávka"cze
dc.title.alternativeThe Ethical Aspects in the Business, the Supply and the Demand Relationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag13926
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the comparison of the demand and the supply and also with their relation. First part is focused on the terminology, second on the supply description, third on the demand description and finally the fourth part deals with mutual interrelationship. The goal is to show the good or bad moral behavior and to point to the right way how to reach the best possible overall business strategy.eng
dc.date.accepted2009-09-10
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNáboženská výchova a etikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam