Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMolek, Jan
dc.contributor.authorVrábliková, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-03T08:59:14Z
dc.date.available2021-12-03T08:59:14Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/18730
dc.description.abstractCílem mé práce ''Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace'' bylo zjistit, zda zařízení vůbec marketingové strategie využívají, a pokud ano, v jakých oblastech. Zjišťovala jsem také, jaký dopad na chod zařízení má nový zákon o sociálních službách, a zda existují nějaké rozdíly v používání strategií dle zřizovatele zařízení. Marketing sociální péče nemá v České republice dlouhou historii, jde o segment kterému není věnována dostatečná pozornost. Marketing je ve většině případů používán u soukromých poskytovatelů sociálních služeb.cze
dc.format140
dc.format140
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectZařízení sociálních služebcze
dc.subjectSociální službycze
dc.subjectZákon o sociálních službáchcze
dc.subjectStandardy kvality sociálních služeb.cze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing strategyeng
dc.subjectSocial services facilitieseng
dc.subjectSocial serviceseng
dc.subjectAct on Social Serviceseng
dc.subjectStandards of quality social services.eng
dc.titleZhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.cze
dc.title.alternativeEvaluation of marketing strategy applied in a specific social service institutions while taking conditions of the Act 108/2006 Coll. on social services into consideration and suggested strategy innovation.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12882
dc.description.abstract-translatedThe objective of my thesis ''Evaluation of the marketing strategy of selected social services facilities operating under the Social Services Act No. 108/2006 Coll., and its proposed innovation“ was to ascertain whether the facilities had been making use of any marketing strategy, and if so, in what fields. I also investigated the impact of the new Social Services Act on operation of the facilities, and whether there were any differences in usage of strategies in dependence on the founders of the facilities. Marketing of social care has not had a long history in the Czech Republic; it is a segment which has not been experiencing sufficient attention. Marketing is mostly used by private providers of social services.eng
dc.date.accepted2009-06-22
dc.description.departmentZdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineRehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniorycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programRehabilitacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Radka
dc.description.defenceStudentka představila DP, která se týká marketingu a soc. služeb. Kvalitativní technikou analyzovala zařízení, která vybrala dle zřizovatele. V závěru práce představila studentka 6 hypotéz (velmi problematických). Vedoucí a oponent se shodli na hodnocení velmi dobře. Jak souvisí zákon 108/2006 Sb. a svéprávnost klientů. Klasifikace: velmi dobřecze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam