Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace.
Abstrakt
Cílem mé práce ''Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace'' bylo zjistit, zda zařízení vůbec marketingové strategie využívají, a pokud ano, v jakých oblastech. Zjišťovala jsem také, jaký dopad na chod zařízení má nový zákon o sociálních službách, a zda existují nějaké rozdíly v používání strategií dle zřizovatele zařízení. Marketing sociální péče nemá v České republice dlouhou historii, jde o segment kterému není věnována dostatečná pozornost. Marketing je ve většině případů používán u soukromých poskytovatelů sociálních služeb.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Interpretace a přístup sociálních pracovníků k standardům kvality sociálních služeb
Skalová, Anna (Jihočeská univerzita, 2014)Práce zjišťuje interpretaci a přístup sociálních pracovníků k standardům kvality sociálních služeb, jak z hlediska žité praxe, tak z hlediska individuálního pojetí a chápání samotnými pracovníky, zejména s ohledem na jejich ... -
Hodnoty a motivace sociálních pracovníků a sociálních pracovnic v sociální práci
Gondeková, Karolína (Jihočeská univerzita, 2015)Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky i empirické šetření, které se vzájemně prolínají a ve kterých se snažím hlouběji proniknout do problematiky související s hodnotami a motivací v sociální práci. Teorie vymezuje ... -
Profesní rozvoj sociálních pracovníků v oblasti sociálních služeb
Škopková, Ivana (Jihočeská univerzita, 2013)Bakalářská práce ukazuje možnosti profesního rozvoje sociálních pracovníků v oblasti sociálních služeb. Za tímto účelem je v práci představena profese sociálního pracovníka a oblast vzdělávání v sociální práci. Stěžejní ...