Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimečková, Jana
dc.contributor.authorMalinovská, Hana
dc.date.accessioned2021-11-19T12:20:53Z
dc.date.available2021-11-19T12:20:53Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1875
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá integrací dětí s poruchami učení, konkrétně zařazením dyslektiků a dysgrafiků do běžných tříd 1. stupně základních škol. V teoretické části jde právě o otázky problematiky dětí s poruchami učení. Jedná se o obtíže dyslektiků a dysgrafiků, nácvik čtení a psaní, reedukaci, spolupráci rodiny a dalších institucí, aktuální problémy integrace těchto dětí. V praktické části jsou již probírány konkrétní problémy integrace dyslektických a dysgrafických dětí. První část výzkumu je zaměřena na funkčnost individuálních vzdělávacích plánů. Druhá část je zaměřena na potřebu posilovat stranovou orientaci.cze
dc.format69 s., 32 s. příloh
dc.format69 s., 32 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectindividuální vzdělávací plány.cze
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectdysgraphyeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.subjectreeducationeng
dc.subjectindividual education plans.eng
dc.titleIntegrace dětí s poruchami učení na 1. stupni základních školcze
dc.title.alternativeIntegration of children with learning disabilities at the 1. grade of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14063
dc.description.abstract-translatedThe bachelor study deal with integration of children with learning disabilities, specifically the inclusion dyslectics and dysgraphics to current class 1. grade primary school. The theoretical part is just about the problems of children with learning disabilities. This is a discuss about difficulties dyslectics and dysgraphics, practice reading and writing, reeducation, cooperation of family and other institutions, the current problems of integration of these children. In the practical part is already discussed the particular problems of integration dyslectics and dysgraphics children. The first part of the research is focused on the functionality of individual educational plans. The second part is focused on the need to strengthen the side orientation.eng
dc.date.accepted2009-06-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální a charitativní prácecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSociální péčecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam