Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorHejdová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:09Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:09Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1891
dc.description.abstractPráce se zabývá odměnou a trestem ve výchově a vzdělávání dítěte. Teoretická část shrnuje oblast odměn a trestů se specifickým zaměřením do oblasti náboženské výchovy, zaobírá se také rodinnou výchovou a vzdělávací praxí na základním stupni vzdělávání. V práci je zohledněn přístup pedagogický (nábožensko-pedagogický), psychologický a teologicko-biblický. Praktická část obsahuje výzkumné šetření v oblasti odměn a trestů z pohledu 16 učitelů náboženství. Zabývá se zkušenostmi s odměnami a tresty v jejich dětství, jejich vlastní rodinnou praxí a používání odměn a trestů v hodinách náboženské výchovy. Cílem práce je prokázat míru vlivu vlastních zkušeností a zážitků v oblasti odměn a trestů na jejich užívání ve výchově dětí.cze
dc.format50+6
dc.format50+6
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectodměnacze
dc.subjecttrestcze
dc.subjectnáboženská výchovacze
dc.subjectzákladní stupeň vzdělávánícze
dc.subjectrewardeng
dc.subjectpunishmenteng
dc.subjectreligious Educationeng
dc.subjectPrimary Educationeng
dc.titleOdměna a trest v náboženské výchověcze
dc.title.alternativeReward and Punishment in Religious Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14361
dc.description.abstract-translatedThis work deals with reward and punischment in education. The theoretical part summarizes the rewards and punishments area with the specific focus in the field of religious education, also deals with family education and education practice in primary education. In this work is taken into account pedagogical approach (religious education), psychological and theological-biblical approach. The practical part includes experimental investigation in area rewards and punishments from the perspective of 16 teachers of religion. It deals with experience with rewards and punishments in their childhood, in education their own childrens and their practic use of rewards and punishments in religious education lessons. The aim of this work is to demonstrate the influence own experiences with rewards and punishments in to using them in the education of children. The conclusion of this thesis summarizes the found out facts.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNáboženská výchova a etikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam