Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKovářová, Irena
dc.contributor.authorBřezinová, Marie
dc.date.accessioned2021-11-19T12:21:17Z
dc.date.available2021-11-19T12:21:17Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/1899
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje a blíže rozvádí pojmy tvořivost, tvořivá osobnost, starší školní věk, pedagogika volného času a pedagogika zážitku, zabývá se též okolnostmi pedagogického procesu, rozebírá pojem umění a jeho místo v lidském životě, úkoly a poslání výtvarné, estetické a ekologické výchovy při rozvoji tvořivosti dospívající mládeže. Tato část práce čerpá z odborné literatury a využívá teoretických poznatků o této problematice. V praktické části dochází k aplikaci těchto poznatků při práci s konkrétní skupinou dětí staršího školního věku a k využití teoretického základu i dosud získaných zkušeností při přípravě a realizaci tvořivé aktivity, jež má směřovat k obnovení vztahu k přírodě a rozvoji sociálních dovedností.cze
dc.format57 s., 9 s. obr. příloh
dc.format57 s., 9 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectstarší školní věkcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectuměnícze
dc.subjectekologiecze
dc.subjectzážitek.cze
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectcreative expressioneng
dc.subjectarteng
dc.subjectecologyeng
dc.subjectexperience.eng
dc.titleRozvoj výtvarné tvořivosti dětí staršího školního věku v PVČ s využitím mezioborových přesahů (ekologická výchova)cze
dc.title.alternativeThe Development of Art Creativity in Older-school-age Children in Pedagogy of Free Time in Respect to Interdisciplinary Interferences (Environmental Education)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14423
dc.description.abstract-translatedThe bachelor’s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the terms: creativity, creative person, adolescence, free time education and pedagogy of experience. It introduces the circumstances of the pedagogical process. It analyzes the term ''art“ and its role in human’s life. It introduces the role and the function of creative, esthetic and ecological education during the development of the adolescent’s creativity. The theoretical part of the thesis is based on the professional literature and on theoretical knowledge of this theme. In the practical part, the knowledge is applied to work with a concrete group of adolescents. It shows the use of theoretical base and experiences gained during preparation and carrying out creative activities that should lead to the development of social abilities and to reestablishing the relationship to nature.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeOchozka, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam